پی‌پاد؛ کیف پول همراه بانک پاسارگاد

پی‌پاد؛ کیف پول همراه بانک پاسارگاد

پیِ‌پاد؛ به عنوان نرم‌افزار تداعی‌کننده نگاه هوشمندانه به دنیای پرداخت امروزی، با امکانات متنوع و مطابق با نیازهای پرداخت شهروندان ارائه شده است.

به گزارش دیوان اقتصاد،در ابتدای سال ۱۴۰۰ از نسخه جدید کیف پول همراه بانک پاسارگاد که پیش‌تر با نام کیپاد شناخته می‌شد، با هویت دیداری جدید و با نام “پِی‌­پاد” رونمایی شد. کیپاد پس از گذشت سه سال از آغاز به کار، نشانه‌های تصویری جدیدش را به‌همراه تعریف تازه‌ای از هویت برند و نام جدید معرفی کرده‌است. از جمله نشانه‌های تصویری جدید، می‌توان به لوگوی آن اشاره کرد که برگرفته از نگاهی نوین به جهان پرداخت امروزی است.

لازم به ذکر است نام پیِ‌پاد الهام گرفته از دو کلمه انگلیسی پرداخت (pay) و سرزمین هوشمند پاد (pod) متعلق به بانک پاسارگاد است. همچنین هویت دیداری پیِ‌پاد نیز تداعی‌کننده نگاه هوشمندانه از دریچه چشم به دنیای امروز است، به­‌گونه‌ای که کمک‌ کننده به روشن کردن مسیر و وسعت دادن به افق دید کاربران باشد.

کاربران گرامی پِی‌پاد، می‌توانند از ویژگی‌های منحصر بفرد جدید زیر بهره‌مند شوند:

# سهولت دسترسی به خدمات

# عدم نیاز به ورود اطلاعات کارت در هر پرداخت با افزایش موجودی کیف پول

# احراز هویت غیرحضوری و عدم نیاز به مراجعه به بانک جهت انجام امور پرداختی

# ایجاد صفحه “خدمات اختصاصی من” و امکان انتخاب خدمات پرکاربرد

# فعال شدن احراز هویت تصویری جهت افزایش سقف تراکنش و موجودی کیف پول

پی‌پاد به منظور کمک به حفظ محیط‌زیست و حذف پول نقد و قبض کاغذی اقدام به ارائه سرویس‌هایی مانند پرداخت کرایه تاکسی، پرداخت عوارض بزرگراهی، استعلام و پرداخت انواع قبض و … نموده است.

از دیگر سرویس‌های این نرم‌افزار می‌توان به امکان استعلام و پرداخت جرائم رانندگی، سرویس کارت به کارت، انتقال وجه (صرفاً با داشتن شماره موبایل طرف مقابل)، خرید شارژ و بسته اینترنتی، پرداخت طرح ترافیک تهران، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت پارک حاشیه‌ای، قطار شهری مشهد، تلویزیون آیو و نیکوکاری اشاره کرد.

گفتنی است به زودی نسخه تحت وب‌ اپلیکیشن پِی­پاد نیز در دسترس عموم قرار خواهد گرفت که در حال حاضر به صورت آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

هم‌وطنان گرامی جهت دسترسی و بهره‌مندی از امکانات ویژه پِی­‌پاد می‌توانند این نرم‌افزارکاربردی را از بازارهای مجاز نرم‌افزاری، سایت پِی­‌پاد و یا سایت بانک پاسارگاد به نشانی https://www.bpi.ir/paypod دریافت نمایند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.