سی و هشتمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

سی و هشتمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

بانک ایران‌زمین که ۱۴۰۰ را سال تولد خود در کسوت بانک تمام دیجیتالی اعلام کرده بود، تاریخ دهم مرداد ۱۴۰۰ را برای این تولد دوباره در قالب طرح ۵۱۰ برگزیده است.

به گزارش دیوان اقتصاد،مدیرعامل بانک ایران‌زمین، در تشریح این نوع بانکداری، بهبود تجربه مشتری را نخستین هدف این بانک در بانکداری دیجیتال دانست و گفت: رقابت در عرصه بانکداری تغییر کرده و رضایت مشتری از ارائه سطح مطلوب خدمات به ‌شرط اصلی موفقیت در انتخاب یک بانک تبدیل‌شده است.

عبدالمجید پور سعید با اشاره به اینکه در عصر حاضر بزرگ‌ترین هدف بانکداری، ایجاد احساس خوب در مشتری است، گفت: امروز برای مشتریان در کنار اعتماد، خدمات مالی و حسن شهرت موسسه‌های مالی موضوع تجربه کاربری اهمیت ویژه‌ای دارد. وی با بیان اینکه بانکداری وارد دوره جدیدی از حیات خود شده است و ‌ما در حال ایجاد تجربه‌های جدید برای مشتریان و کسب‌وکارها هستیم افزود: در عصر حاضر از همیشه به مشتری نزدیک‌تریم و این نزدیکی به ما کمک می‌کند آنچه را مشتری می‌خواهد، در اختیار او قرار دهیم.

در این شماره از نشریه می خوانیم:

سید محمدحسین استاد سردبیرنشریه ارتباط ایران زمین؛ بسیاری از کارشناسان مسائل مالی و بانکی، سال ۱۴۰۰ را سال اصلاحات در شبکه بانکی می‌دانند. به اعتقاد من سال جاری سال رسیدن به مقصد نیست، بلکه می‌تواند آغاز این مسیر روشن باشد و ما ظرف سه الی پنج سال آینده شاهد تحولات چشم‌گیر در حوزه تغییر و تحولات بانکی باشیم.

خوشبختانه سالی که گذشت، از نگاه بیشتر کارشناسان، سالی خوب برای شبکه بانکی کشور بود؛ با وجود این، برخی موارد نظیر تسهیلاتِ تکلیفی مختلفی که امسال بر شانه بانک‌ها گذاشته شد، یکی از عوامل چندگانه‌ای بود که این نهادها را با چالش مواجه کرد؛ کوتاه اینکه، با روی کار آمدن دولت جدید و تازه‌نفس؛ همچنین برداشته شدن برخی تحریم‌ها که خوشبختانه بخشی از آن در حوزه نفت آغاز شده است، امید می‌رود اقتصاد کشور در مسیر رونق و صادرات قابل‌قبول بیفتد و به‌تبع آن بانک‌ها نیز وضعیت بهتری برای ارائه خدمات به بخش تولید داخلی پیدا کنند. هرچند با لغو تحریم‌ها امتیاز خاصی نصیب بانک‌های ما نمی‌شود مگر اینکه ترازنامه و شرایط مالی خود را با استانداردهای روز دنیا تطبیق داده باشند.

* مدیرعامل: بهبود تجربه مشتری، هدف اول ما در بانکداری دیجیتال است

* فرهاد اینالویی خبر داد؛ ارائه تمامی خدمات بانکداری خُرد بانک، از طریق «فراز»

* مدیر روابط عمومی؛ تکیه بر توان داخلی، راهگشای حل مشکلات کشور خواهد بود

* کمپین امید پویش تازه بانک ایران‌زمین آغاز شد

* رادیو آوای ایران‌زمین اگر می‌شد صدا را دید!

گزارش اخبار استان ها، مقاله، پرونده، گفتگو و مصاحبه با مدیران موفق، فناوری، بانک های جهانی، دانستنی، مناسبتی، ایران شناسی، انتصاب، فرایند، سلامت، ایران زمین در رسانه ها، آشنایی با نحوه کاشت و پرورش گیاهان و با هنرمندان از دیگر قسمت های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.