تقدیر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات بانک ملی ایران

تقدیر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات بانک ملی ایران

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اجرای قانون خدمات رسانی به ایثارگران در بانک ملی ایران تقدیر کرد.

محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک که محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار حسن زاده مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد، جعفر واحدی رییس اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد، محمد رضایی رییس اداره کل سرمایه انسانی و نادر اکبری وند رییس اداره کل روابط عمومی بانک حضور داشتند، بر ترویج فرهنگ ایثارگری و جهادی و خدمت رسانی مطلوب به ایثارگران تاکید شد.

حسین زاده با تاکید بر اینکه کارکنان بانک ملی ایران از ابتدای انقلاب اسلامی و زمان جنگ در خط ولایت هستند، گفت: این بانک در میان سایر دستگاه های کشور بیشترین تعداد نیروی ایثارگر را داراست و تلاش بانک بر ارایه خدمت مطلوب به این قشر است.

همچنین پاکدل نیز ضمن تقدیر از خدمت رسانی ویژه بانک ملی ایران به ایثارگران گفت: این بانک طی سال های اخیر ارتباط شایسته ای با ایثارگران داشته و خدمت رسانی آن می تواند الگوی سایر بانک ها باشد.

در پایان نشست نیز معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس این بنیاد با اهدای لوح سپاس به حسین زاده از خدمات بانک ملی ایران قدردانی کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.