پایان امشب آخرین فرصت رجیستر کردن تبلت‌ها

پایان امشب آخرین فرصت رجیستر کردن تبلت‌ها

دارندگان تبلت باید تا پایان امشب (ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه جمعه ۸ مرداد) با قراردادن سیم کارت در داخل تبلتشان، یک تماس با آن برقرار و یا پیامکی ارسال کنند تا تبلت در سامانه همتا ثبت یا رجیستر شود.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مرحله دوم طرح رجیستری تبلت‌ها از نهم مرداد 1400 نهایی می‌شود.
بر این اساس مرحله دوم طرح رجیستری از ابتدای تابستان امسال آغاز شده و در مرحله اول ساعت‌های هوشمند سیم کارت‌خور از دوازده تیرماه و دیگر محصولات مقرر، در نوزدهم تیرماه رجیستر شدند، حال از ابتدای مردادماه طرح رجیستری تبلت‌ها با محصولات برند لنوو آغاز شد و تبلت‌های لنوو نخستین گروه تبلت‌های وارد شده به طرح رجیستری بودند و مابقی برند‌ها از نهم مرداد ماه در این طرح قرار میگیرند.
در مرحله دوم طرح رجیستری، مانند مرحله نخست، دستگاه‌هایی که پیش از تاریخ اجرای طرح، به کشور وارد شده و مورد استفاده قرار گرفته شده باشند، نیازی به رجیستری ندارند، اما محصولاتی که پس از تاریخ‌های اعلام شده برای هر کالا در شبکه ارتباطی کشور فعال شوند، باید رجیستر شده و در سامانه همتا ثبت شوند.
قرار است با اجرای این طرح، دستگاه‌هایی که به صورت غیرقانونی و قاچاق وارد کشور می‌شوند، از دریافت خدمات اپراتوری محروم شوند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.