نشست هیات های اندیشه ورز بسیج صنعت بیمه

به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد

نشست هیات های اندیشه ورز بسیج صنعت بیمه

  به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، فرماندهان بسیج صنعت بیمه و وزارت اموراقتصادی و دارایی گرد هم آمدند .

 به گزارش دیوان اقتصاد، حمید رضانوابی مدیر کل بیمه های اتکایی و قبولی از خارج و  فرمانده  پایگاه مقاومت بسیج بیمه مرکزی در این نشست با تاکید بر نقش بسیج در ایجاد آرامش و رفاه مردم گفت: بسیج باید تیزبین و مطالبه گر باشد تا بتواند در راه رفاه مردم خدمت کند.
وی افزود: بسیج باید در کشف فساد و حمایت از حقوق مردم در مواجهه با دستگاهها با اقتدار وارد شود که این موضوع  مستلزم دسترسی به اطلاعات کامل هست.
نوابی با اشاره به هدف تشکیل هیات اندیشه ورزی گفت: هدف نهایی این هیات افزایش تفکر در خصوص رویدادهایی است  که رخ میدهد و اتخاذ تدابیری برای رفع مشکلات مردم است.
وی خاطرنشان کرد: بسیج باید تقویت و حفظ ارزش پول ملی و جلوگیری از فرار مغزها  را در راس برنامه های خود قرار دهد.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بیمه مرکزی در خصوص نقش بسیجیان فعال صنعت بیمه گفت: یکی از وظایف اصلی بیمه مرکزی حمایت از  حقوق بیمه گزاران است که با نظارت مستمر بر شرکت های بیمه حاصل می شود.
وی افزود: سیستمی شدن فعالیت صدور و خسارت آنلاین تا حدودی در صنعت بیمه انجام شده و باید به مرحله ایجاد دسترسی انلاین به بیمه گزاران برای انجام کارهای بیمه ای آنها شود.
در ادامه سید رستم اسداله زاده، مسئول علمی و پژوهشی مرکز بسیج گفت: هیات اندیشه محور باید نقاط ضعف و قوت دستگاه ها را شناسایی کند و  راهکار  ارائه کند.
در بخش دیگری از این نشست صادقیان کیا، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت امور  اقتصادی  و دارایی گفت: دستور کار ما حمایت از تولید و رفع موانع تولید است و باید قوانین و مقررات را همسو با اهداف خود کنیم و میز خدمت را در دستگاهای دولتی ایجاد کنیم.
همچنین مسعود بادین مدیرعامل و فرمانده پایگاه بسیج بیمه آسیا نیز در این جلسه، با تاکید بر نقش بیمه بر آرامش اقتصادی جامعه و حمایت از کسب و  کارها گفت:  هیچ فعالیتی بدون بیمه کامل نیست و ما باید برای افزایش ضریب نفوذ بیمه، خدمات بیمه ای را بومی سازی کنیم.
وی افزود: صنعت بیمه در بحران ها به خصوص سال های اخیر به خوبی نقش آفرینی کرده که میتوان به حضور در زلزله کرمانشاه، سیل شمال و دوران شیوع ویروس کرونا اشاره کرد.
شایان ذکر است این جلسه با حضور  فرمانده مرکز مقاومت  بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی و  شرکت های بیمه آسیا، البرز، دانا و پژوهشکده بیمه برگزار شد




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.