سومین لوح تقدیر بیمه کوثر در همایش ایران‌تک

سومین لوح تقدیر بیمه کوثر در همایش ایران‌تک

در هفتمین دوره همایش ایران‌تک شرکت بیمه کوثر به عنوان یکی از شرکت‌های منتخب برای سومین سال، لوح تقدیر و تندیس دریافت کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، حدود 500 شرکت برتر از 10 استان غرب و شمال‌غرب کشور در 24 گروه صنعتی در این همایش حضور یافتند و هیات‌داوران براساس مجموعه‌ای از شاخص‌های مالی و غیرمالی در پنج زمینه مشتمل بر رشد و بازدهی، اثربخشی در بازارهای بین‌المللی، اشتغال‌زایی، استفاده هوشمندانه از دارایی‌ها و در نهایت، کیفیت خدمات و محصولات به بررسی و ارزیابی آنان پرداخت.
هادی قدس گفت: خوشبختانه با توجه به شرایط مناسب شرکت در جنبه‌های گوناگون حرفه‌ای و رضایت ذی‌نفعان از خدمات، امسال توانستیم، همانند سال‌های 96 و 98، عنوان برترین شرکت خدماتی منطقه غرب و شمال‌غرب را کسب کنیم که افتخار بسیار بزرگی است.
وی با تشکر از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز و سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی آذربایجان شرقی که بانی تداوم این همایش مهم و اثرگذار هستند، افزود: از جمله اهداف اصلی طرح ایران‌تک می‌توان به شفاف‌سازی فضای کسب‌وکار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های استانی و منطقه‌ای، جایگاه‌یابی آن‌ها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد استانی، منطقه‌ای و ملی با هدف گسترش رقابت میان بنگاه‌های اقتصادی و در نتیجه ایجاد بهبود در محیط کسب و کار اشاره کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.