نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور برگزار می‌شود

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور برگزار می‌شود

در راستای حمایت از تولیدات داخل، اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کشور برگزار می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور با هدف تولید و ترویج مولفه‌های مدیریت جهادی در کشور، با شناسایی مدیران موفق جهادی و شناسایی واحدهای موفق تولیدی و خدماتی در کشور برگزار می‌شود.
در همین رابطه محمدحسین سپهر رئیس هیات مدیره انجمن جهادی کشور گفت: مدیریت جهادی دارای مولفه‌ها و شاخص‌هایی چون، تلاش خستگی ناپذیر، استفاده از فرصتها در تهدیدات، عدم تسلیم در برابر موانع، انجام کار در شرایط سخت و مدیریت در فقدان منابع کافی است.
وی افزود: هدف ما از برگزاری این نمایشگاه معرفی توانمندی‌های واحدهای تولیدی کشور بوده و ما تلاش می‌کنیم ضمن حمایت از تولید داخل، عاملی برای هم‌افزایی و تعامل بخش دولتی و خصوصی باشیم.
سپهر با اشاره به اینکه در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور ظرفیت‌ و اقداماتی که هر نهاد ی‌تواند انجام دهد به هم معرفی می‌شود، خاطرنشان کرد: اتصال ظرفیت‌های بخش دولتی و خصوصی یکی از مهمترین اهداف ما در تشکیل این نمایشگاه است. بطوریکه مثلا نیازهای دولت توسط بخص خصوصی تامین شود و همینطور بالعکس.
وی ادامه داد: در بخش تولید شرکتهایی هستند که بدون اتکا به منابع خارجی و دولتی با روحیه جهادی و با تلاش بسیار موانع را برطرف کرده و به تولید می‌پردازند.
رئیس هیات مدیره انجمن جهادی کشور اذعان کرد: یکی از مهمترین شاخه‌هایی که از آنها حمایت می‌کنیم شرکت‌های دانش‌بنیان است. این شرکتها بررسی، امتیاز بندی شده و برای شرکت در نمایشگاه دعوت می‌شوند.
وی همچنین با اشاره به هدف تسهیلگری برای بخشهای تولیدی کشور، بیان کرد: هدف ما از برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور این است که تعاملات بین دستگاه ها و وزارت‌خانه ها هموار شده و موانع از سر راه واحدهای تولیدی کنار برود.
سپهر در ادامه با اشاره به اینکه شناسایی مدیران جهادی برای حمایت از اشتغالزایی برای ما مهم است، افزود: کار ما در انجمن حمایتی بوده و تکمیل کننده ظرفیت جهادی نهادها است.
شایان ذکر است در این نمایشگاه واحدهای بانک، بیمه، بورس، صنعت و معدن، حمل و نقل، مخابرات، صنایع ساختمانی، صنایع خودرویی، تجهیزات صنعتی، صنایع نساجی و پوشاک، گردشگری و صنایع دستی، محصولات شیمیایی، صنایع پزشکی و دندانپزشکی، چاپ و بسته بندی، امداد و نجات و … امکان حضور دارند.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.iranajc.com مراجعه و یا با شماره‌های ۲۲۷۱۳۰۲۳-۰۲۱ و ۲۲۷۰۱۳۰۹-۰۲۱ تماس حاصل کنند.
گفتنی است، اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه سال جاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.