پیام مدیرعامل شرکت بیمه رازی به مناسبت فرارسیدن روز بیمه

پیام مدیرعامل شرکت بیمه رازی به مناسبت فرارسیدن روز بیمه

مدیرعامل شرکت بیمه رازی به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آذر روز بیمه،‌ پیامی صادر کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، متن پیام علی جباری به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۱۳ آذر ماه فرارسید و بار دیگر صنعت بیمه در مرکز توجهات قرار گرفت. امروز موضوع «بیمه» و واگذاری ریسک، دیگر یک امر شعاری نیست و همه به اهمیت آن پی برده اند. مالکان کوچکترین دارایی ها تا صاحبان بزرگترین کارخانه ها، همه به دنبال بیمه کردن سرمایه خود برای جلوگیری از تحمل زیان های احتمالی هستند.
کشور ما نیز طی سال های اخیر در صنعت بیمه، پیشرفت های بزرگی را تجربه کرده که این نشان دهنده آگاهی مردم نسبت به فواید بیمه و نیز توجه سیاست گذاران به توسعه این ابزار اقتصادی است.
شرکت بیمه رازی نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی این صنعت،‌ اکنون دوران تحول جدی خود را آغاز کرده است و با سرعت به سمت فتح قله های هدف گذاری شده پیش می رود.
توسعه شبکه فروش، افزایش سرمایه قابل توجه، مانع زدایی از فرایندهای بیمه گری و نیز کمک به افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه، نتایج چشمگیری در کوتاه مدت به همراه داشته و در میان مدت نیز آثار قابل اعتنایی در عملکرد شرکت به جا خواهد گذاشت.
اینجانب با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق حرفه ای، جلوگیری از هرگونه انحراف در عملیات بیمه گری و توجه ویژه به بازارهای بالقوه، آینده درخشانی را برای شرکت بیمه رازی نوید می دهم و از همه ذینفعان می خواهم ما را در رسیدن به اهداف عالی شرکت یاری کنند.
اکنون با اتکا به شبکه فروش توانمند، کارکنان ستادی پر تلاش و بیمه گزاران محترم شرکت، فرارسیدن این روز را به همه ذینفعان صنعت بیمه و نیز شرکت بیمه رازی تبریک عرض می کنم و از خدای متعال برای همگان توفیق طلب دارم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.