سامانه ماده ۱۳ قانون بیمه شخص ثالث اتومبیل رونمایی شد

سامانه ماده ۱۳ قانون بیمه شخص ثالث اتومبیل رونمایی شد

 با حضور سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی، معاون امور بانکی و بیمه ای وزارت امور اقتصادی و دارایی و جمعی از مقامات قضایی، مسئولان ارشد بیمه ای و مسئولان صندوق تامین خسارت های بدنی، سامانه ماده ۱۳ قانون بیمه شخص ثالث اتومبیل رونمایی شد.

به گزارش دیوان اقتصاد،سلیمانی در این مراسم اظهار داشت: صندوق خسارت های بدنی در برابر ناتوانی مالی شرکت های بیمه ای در ایفای تعهدات خود نسبت به بیمه گذاران، متعهد است و به همین خاطر باید از سوی مجلس و دولت حساسیت بیشتری در خصوص این منابع صورت گیرد.

 رئیس کل بیمه مرکزی از وضع عوارض غیرمتعارف بیمه ای به عنوان عوامل دست و پاگیر این صنعت نام برد و خواستار حذف آنها شد.
وی افزود: صنعت بیمه در ایام همه گیری ویروس کرونا علاوه برتعهدات و تکالیف قانونی خود در ایفای مسئولیت های اجتماعی نیز سربلند بوده است.
 رئیس شورای عالی بیمه از وجود بیش از ۲۵ میلیون خودرو در کشور خبر داد و با اشاره به صدور بیست و سه میلیون و پانصدهزار بیمه نامه شخص ثالث توسط صنعت بیمه، اظهار داشت: پوشش خسارات ناشی از تصادفات بسیار سنگین است و صندوق تامین خسارت های بدنی به عنوان نهاد مشکل گشای معسران و قربانیان سوانح رانندگی همواره در کنار صنعت بیمه بوده و خواهد بود.
 رئیس کل بیمه مرکزی در پایان با قدردانی از مدیران و کارشناسان خدمتگزار و مبتکر صندوق تامین خسارت های بدنی از عزم جدی دولت و مجلس برای رفع مشکلات بیمه ای و تقویت امنیت روانی شهروندان تقدیر کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.