خودرو در بازار کمی ارزان شد

خودرو در بازار کمی ارزان شد

بررسی قیمت‌ انواع خودروهای پرتیراژ در بازار امروز (یکشنبه) نشان می‌دهد که تعیین‌کنندگان قیمت خودروها در بازار کمی عقب‌نشینی کرده و قیمت‌ها را نسبت به هفته گذشته کاهش داده‌اند.

به گزارش دیوان اقتصاد ، بررسی بازار امروز (یکشنبه/ ۳ بهمن ماه) و مقایسه آن با قیمت‌ها در ابتدای هفته گذشته، نشان می‌دهد که دلالان (دارندگان خودرو) که تعیین‌کننده اصلی قیمت خودروها در بازار آزاد هستند، کمی عقب‌نشینی کرده و قیمت محصولات را نسبت به هفته گذشته هر چند محدود کاهش داده‌اند.
البته قیمت برخی محصولات تغییری نداشته و تعداد محدودی هم گران‌تر شدند؛ در محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، سمند LX از ثبات قیمت برخوردار است اما پژو ۲۰۷ دنده‌ای و هایما نسبت به هفته گذشته، گران‌تر قیمت‌گذاری شده‌اند.
در حالیکه اکثریت محصولات ایران‌خودرو حدود دو میلیون کاهش قیمت داشته‌اند اما پژو پارس هشت میلیون، پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش میلیون و راناپلاس پنج میلیون تومان ارزان شده‌اند. بیشترین کاهش قیمت را دناپلاس دنده‌ای توربو داشته معادل ۱۵ میلیون تومان داشته است.
در محصولات گروه سایپا نیز بالاخره پرایدهای متوقف تولید دست از صعود برداشته و دو میلیون تومانی ارزان‌تر شدند. در سایر محصولات سایپا، ساینا تغییر قیمت نداشته است و الباقی یک تا دو میلیون تومان کمتر قیمت‌گذاری شده‌اند




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.