روند نزولی در بازار سرمایه ادامه دارد

روند نزولی در بازار سرمایه ادامه دارد

شاخص کل بورس امروز با ۲۱ هزار و ۸۲۴ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۲۳۴ هزار واحد سقوط کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۴۲۷۳ واحد کاهش یافت و در رقم ۳۲۳ هزار و ۹۷۳ واحد ایستاد. در این بازار ۲۹۴ هزار معامله به ارزش ۲۶ هزار و ۸۵۶ میلیارد ریال انجام شد.

به گزارش دیوان اقتصاد،روند نزولی در بازار سرمایه همچنان ادامه دارد، به طوری که شاخص کل بورس امروز بیش از ۲۱ هزار واحد کاهش یافت و در این بازار ۲۳۹ نماد صف فروش و فقط ۲۳ نماد صف خرید بودند.

ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، صنعتی و معدنی چادرملو، سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، فولاد مبارکه اصفهان و پتروشیمی جم نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس هم با ۱۱۲ واحد کاهش به رقم ۱۷ هزار و ۲۴۲ واحد رسید. معامله گران این بازار ۱۵۹ هزار معامله انجام دادند که ۱۵۶۰ میلیارد ریال ارزش داشت.

پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی مارون، پالایش نفت لاوان، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، سنگ آهن گوهرزمین، تولیدات پتروشیمی قائدبصیر و مجمتمع جهان فولاد سیرجان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

در بازار امروز ۲۳ نماد به ارزش ۸۱۳ میلیارد ریال صف خرید و ۲۳۹ نماد به ارزش ۶۲۴۴ میلیارد ریال صف فروش بودند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.