بانک گردشگری و هلدینگ ماهان در جمع 100 شرکت برتر

بانک گردشگری و هلدینگ ماهان در جمع 100 شرکت برتر

بانک گردشگری و شرکت‌های هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان، گروه بازرگانی گردشگری دانا، توسعه فرآوری صنایع  و معادن ماهان سیرجان، مجتمع فولاد صنعت بناب و احیا استیل فولاد بافت وابسته به گروه مالی گردشگری در فهرست شرکت‌های برتر ایران قرار گرفتند.

به گزارش  دیوان اقتصاد،هلدینگ‌ها و شرکت‌های مذکور در مراسم بیست و چهارمین همایش شرکت‌های برتر ایران در ارزیابی سال 1399 شرکت‌ها، با چندین پله صعود نسبت به دوره قبل، حائز رتبه‌های برتر شدند.
بانک گردشگری در این ارزیابی، رتبه 52 و هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان رتبه 71 را کسب کردند و در ردیف 100 شرکت برتر ایران جای گرفتند.
شرکت گروه بازرگانی گردشگری دانا نیز با کسب رتبه 325 در فهرست 500 شرکت برتر ایران در ارزیابی سال 1399 قرار گرفت اما در بخش گروه خدمات بازرگانی، حائز رتبه 12 کشور شد. این شرکت در این ارزیابی نسبت به دوره قبل 142 پله صعود کرده است.
شرکت گروه بازرگانی گردشگری دانا، بازوی بخش بازرگانی گروه مالی گردشگری است.
شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان نیز در گروه اکتشاف، استخراج و خدمات جنبی رتبه هشتم را کسب کرد. شرکت ماهان سیرجان در جمع 500 شرکت برتر نیز با 250 درصد رشد نسبت به دوره قبل، حائز رتبه 116 شده است.
شرکت احیا استیل فولاد بافت نیز در ارزیابی سال 1399 شرکت های برتر ایران رتبه 121 را از میان 500 شرکت برتر کسب کرد که نسبت به دوره قبل 35 پله صعود داشت ضمن اینکه در بخش صنعت، جایگاه بیستم را بدست آورد.
کارخانه احیا استیل فولاد بافت، بزرگترین و تنها مجتمع صنعتی بزرگ منطقه در سطح سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه است که از سال ۱۳۹۸ به بهره برداری رسیده است. 
مجتمع فولاد صنعت بناب نیز در این ارزیابی به رتبه 113 از بین 500 شرکت برتر ایران دست یافت. مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداری از نیروهای متعهد، متخصص و توان فنی بالا در حال حاضر یکی از جوان‌ترین و فعال‌ترین مجموعه‌های فولادی کشور است که محصولات فولادی خود را با بهترین کیفیت روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند. 
این گزارش حاکیست: در این ارزیابی، شاخص فروش و درآمد در کنار شاخص‌های دیگر از جمله تولید و فروش، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی، حرکت به سمت اقتصاد سبز و ... معیار ارزیابی  و رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران قرار گرفته است.
در این مراسم به هلدینگ‌ها و شرکت‌های برتر لوح و تندیس اهدا شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.