خودنمایی رنگ سبز بر بازار ارزهای دیجیتال

خودنمایی رنگ سبز بر بازار ارزهای دیجیتال

بیت‌کوین پس از عبور از مرز ۴۰هزار دلار در هفته قبل، به حرکت صعودی قوی خود ادامه داد و اکنون فاصله‌ای بالاتر از محدوده ۳۴هزار تا ۴۴هزار دلاری را که از ابتدای سال در آن معامله می‌شد، ایجاد کرده است.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از کریپتو ،بازار رمزارزها با صعود بیت‌کوین به ۴۴هزار و ۸۰۰ دلار ارزش بازار ۲ تریلیون دلاری را پس گرفت.

کل بازار ارزهای دیجیتال هم‌زمان با صعود بیت‌کوین افزایش‌هایی را ثبت کرده است زیرا تقریبا تمامی ۲۰ ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار، در زمان انتشار این مطلب همگی با رنگ سبز معامله می‌شدند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۹۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۳۲ درصد کمتر شده است.

در حال حاضر ۴۲.۳۰ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.       

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۸۷.۴۹ میلیارد دلار است که ۱۶.۶۳ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۰.۹۲ میلیارد دلار است که ۱۲.۴۹درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۷۱.۷۱ میلیارد دلار است که ۸۱.۹۶  درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.