جزییات نرخ دلار،امروز

جزییات نرخ دلار،امروز

قمت دلار  نسبت به اظهارات امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه و رابرت مالی، سرپرست تیم مذاکره کننده آمریکایی در خصوص برجام واکنش منفی نشان داد  و توانست با 160 ریال افزایش نسبت به روز گذشته به رقم 262,750 ریال برسد.

به گزارش دیوان اقتصاد،قیمت دلار در بازار مرزی هرات
 
همزمان با تهران در بازار مرزی هرات، نرخ دلار با افزایش 200 تومانی بالای سطح مقاومتی 25 هزار و ۶۵۰تومان قرار گرفت. در بازار دبی نیز، درهم امارات در معاملات پشت خطی بالای سطح مهم۷۱۸۸ تومان معامله شد که با این نرخ درهم، دلار 26 هزار و ۲۷۵تومان برآورد می‌شود که با نرخ تهران هماهنگ بود.
 
قیمت دلار زیر 20 هزار تومان می آید؟
 
در داخل نیز خبر ارز ترجیحی برای دارو نیز برای معامله‌گران جالب توجه بود و با حذف ارز ترجیحی و حذف نرخ 16 هزار برای تسعیر ارز، این گمانه دوباره در بازار قوت گرفت که حتی با وجود برجام نیز، نرخ دلار زیر 20 هزار تومان نمی آید،
 
از منظر معامله‌گران با فاند خبری حذف نشدن سپاه پاسدارن از لیست تحریم‌ها، چشم‌انداز نرخ دلار تا 14 فروردین بعید است که ریزشی باشد و همچنین توان افزایش نیز در بازار وجود ندارد، پس نرخ دلار تهران می‌تواند در محدوده 26 هزار و 200 تا 26 هزار و 500 تومان در نوسان باشد. البته معامله‌گران به این نکته اشاره داشتند که با فاند خبری مثبت می‌توان شاهد کاهش تا کف 26 هزار تومان نیز بود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.