حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ابلاغ نشده است

حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ابلاغ نشده است

معاون بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ابلاغ نشده است گفت: تغییری در قیمت نهاده های دامی ایجاد نشده است و طبق روال سال گذشته عمل می‌کنیم.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از تسنیم ،عباس عسکرزاده معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی امروز در نشست خبری «آغاز مانور سراسری تشدید نظارت بر قیمت کالا های اساسی» در پاسخ به این سوال  اظهار داشت: حداکثر قیمت مرغ در استان‌های مختلف کشور 31 هزار تومان است و این محصول در برخی از استان‌های کشور  به قیمت کمتری نیز فروخته می‌شود.

وی افزود: این نرخ با در نظر گرفتن سود متعارف برای تولید کننده و توزیع کننده است که وزارت جهاد کشاورزی با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی و بازرسی بر این قیمت‌ها نظارت دارد.

 معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: از ابتدای قبول مسئولیت بازار محصولات کشاورزی بر اساس قانون انتزاغ، 367 هزار بازرسی و نظارت بر واحد های صنفی داشته ایم که کمتر از 10 درصد آنها منجر به تشکیل پرونده شده است.

مرغ تمام استان ها به قیمت مصوب تامین شد 

وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی در تعطیلات نوروزی تعطیل نیست و به صورت شبانه روزی بر بازار محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی نظارت دارد؛ در بازار مرغ و تخم مرغ نیز با وجود مشکلاتی که برای حمل و نقل وجود داشت نیاز استان های مختلف تامین و کمبود های مقطعی از استان های همجوار تامین شد.

عسکرزاده گفت: گزارش از گران فروشی مرغ در بازار نداشتیم و تنها در مواردی شاهد گران فروشی مرغ های بسته بندی شده بودیم که با واحدهای متخلف نیز برخورد صورت گرفت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.