دیدار با خانواده شهید والامقام حسن توکلیان از شهدای این شهرستان

بازدید وزیر اقتصاد از مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مرکز رشد تربت حیدریه:

دیدار با خانواده شهید والامقام حسن توکلیان از شهدای این شهرستان

پنج‌شنبه, آوریل 7, 2022 - 13:48 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

وزیر اقتصاد در ادامه سفر به استان خراسان رضوی با حضور در شهرستان تربت حیدری از مجموعه شرکت های دانش بنیان و فناور مرکز رشد این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملت، وزیر اقتصاد در بدو ورود به شهرستان تربت حیدریه ضمن ادای احترام به مقام عالی شهدای این شهرستان، در مجموعه سبحان از مجموعه شرکت های دانش بنیان و فناور تربت حیدریه حضور یافت و با برخی تولید کنندگان و نخبگان مرکز رشد دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید رییس مرکز رشد واحدهای فناور تربت‌حیدریه گفت: از سال ۹۳ که این مرکز تأسیس شده تا امروز،۶۰ واحد دانش‌بنیان و فناور تحت پوشش حمایتی این مرکز قرار گرفته‌ است.

در مرکز رشد تربت‌حیدریه بیشتر در حوزه های زعفران، ابریشم و گیاهان دارویی به عنوان مزیت‌های شهرستان فعال هستند.

همچنین در ادامه این بازدید ابوعبدالله الحی از سرمایه گذاران اقتصادی در دیدار با وزیر اقتصاد گفت: بهترین باقیات الصالحات ایجاد اشتغال در مناطق محروم است و امید همه مردم به این دولت و دوران است و با توجه به توقعات زیاد از دولت انقلابی انشاالله پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن برساند.

وی افزود؛ دولت قوی بدون پشتوانه مردمی امکان پذیر نیست لذا مهمترین مطالبه حل مشکلات مردم و اشتغال است و در ۲۴ ماه اینده فاز نخست آن با حمایت دولت افتتاح می شود.

وزیر اقتصاد در ادامه دستورات لازم را برای تقویت و حمایت از شرکت دانش بنیان این شهرستان به مسئولان صادر کرد.

خاندوزی در این سفر با حضور در منزل شهید والامقام حسن توکلیان از شهدای شهرستان تربت حیدریه با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.