افت 11 هزار واحدی شاخص کل بورس

افت 11 هزار واحدی شاخص کل بورس

امروز چهارشنبه ۲۸ اردبیشهت ماه شاخص کل بورس با افت بیش از ۱۱ هزار واحدی به محدوده یک میلیون و ۵۹۴ هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز در حدود ۱٫۱۶ درصد کاهش داشت.

به گزارش دیوان اقتصاد، بورس امروز کاهش ۱۱ هزار و ۴۶ واحدی را تجربه کرد و در نهایت به سطح یک میلیون و ۵۹۴ هزار واحد رسید.

افت شاخص کل هم‌وزن بورس
بر اساس داده‌های شرکت بورس و اوراق بهادار، امروز شاخص کل هم‌وزن ۱٫۱۶ درصد رشد داشت و به محدوده ۴۴۲ هزار و ۶۲۳ واحدی رسید.

معامله‌گران در این روز ۹۸۹ هزار و ۱۰۶ معامله به ارزش ۵۰ هزار و ۳۸۹ میلیارد تومان انجام دادند.

امروز نمادهای آریا، صبا، سمگا، تجلی، شگویا، غصینو، فجهان و دماوند بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. همچنین نمادهای کگهر، ددانا، شجم، اتکای و ومهان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس نزولی شد
در روز چهارشنبه شاخص فرابورس با  کاهش ۴۵ واحدی به محدوده ۲۱ هزار و ۶۴۳ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۳۹۱ هزار ۵۸۱ معامله بود.

امروز نمادهای زاگرس، شگویا، هرمز، غصینو، شرانل، سمگا و دماوند بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای آریا، فرابورس، خدیزل و وملل نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

نمادهای حگهر، فزر، کرمان، توسن، زملارد، فجهان و چخزر نیز لقب نمادهای پرتراکنش فرابورس را گرفتند.

آخرین قیمت ۱۴۷ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافت و ۳۱ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

ارزش کل معاملات خرد بازار سرمایه نیز در مجموع به حدود پنج هزار و ۸۸۸ میلیارد تومان رسید.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.