بیت‌کوین در محدوده ۲۹ هزار دلار تثبیت شد

بیت‌کوین در محدوده ۲۹ هزار دلار تثبیت شد

چند روزی است که نوسان بازار کمتر شده و به نظر می‌رسد که قیمت در محدوده ۲۹ هزار دلار تثبیت شده و احتمال برگشت مانند قدیم کم نیست. برای همین نهنگ‌ها خرید کردند.

به گزارش دیوان اقتصاد، بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم در حال خرید هستند. به نظر می‌رسد که بازار کمی ثبیت شده است چون حرکت نهنگ‌ها و خرید آن‌ها نشانه‌هایی از تثبیت بازار دارد. احتمالا نهنگ‌ها انتظار دارند که محدوده حمایت ۲۹ هزار دلار معتبر باشد.

ردیاب بلاکچین Whalestats در گزارش اخیر خود اعلام کرد که ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم به سه آلت‌کوین link، nexo و uma علاقه زیادی دارند. به نظر می‌رسد که نهنگ‌ها بیشتر روی این سه ارز دیجیتال تمرکز کردند. به غیر لینک دو ارز دیگر از بخش غیرمتمرکز هستند و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند می‌دهند برای خود دارایی بسازند و وام بگیرند.

علاوه براین داده‌ها نشان می‌دهند که نهنگ‌های اتریوم ارز دیجیتال mkr را زیر نظر دارند و مقدار زیادی از این ارز دیجیتال خریداری کردند. توکن بعدی که که نهنگ‌ها خریدند توکن CRV است که اوسط یک صرافی در بازار عرضه اولیه شد.

یکی از توکن‌های محبوب نهنگ‌ها در چند روز گذشته هم گالا بود. پلتفرم بازی بلاکچین که بسیاری از نهنگ‌ها برایش سرو دست می‌شکانند. البته لازم است بدانید که خود اتریوم هم یکی از ارزهایی بود که نهنگ‌ها مقدار زیادی از آن را خریداری و به کیف پول‌های خود منتقل کردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.