گسترش خدمات مالی و بانکی بانک شهر به شهرداریها و دهیاریها

گسترش خدمات مالی و بانکی بانک شهر به شهرداریها و دهیاریها

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به درک متقابل مدیریت شهرها و این بانک از نیازهای یکدیگر؛ از گسترش خدمات مالی و بانکی به شهرداری ها و دهیاری های سراسر کشور خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد، سید محمد مهدی احمدی در مراسم امضاء تفاهمنامه میان بانک شهر و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، گفت: خوشبختانه این سازمان و مدیران آن، اشرافیت کاملی بر روی مشکلات شهرها و ظرفیت های بانک شهر برای کمک به آنان دارند.

احمدی با بیان اینکه افزایش همکاری ها میان بانک شهر و شهرداری ها به صورت کاملا اصولی و درست در حال انجام است، افزود: هم اکنون شاهد بالندگی روابط میان دوطرف هستیم.

وی با اشاره به تغییر مسیر حرکت بانک شهر به سوی بانکداری حرفه ای و پیشرفت های آن در شبکه بانکی کشور، تصریح کرد: در خدمت رسانی به شهرداری ها نیز، نگاه بانکداری سنتی و کلاسیک نداشته و فقط به پرداخت تسهیلات به آنان فکر نمی کنیم.

مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه به عنوان سرمایه گذاری مطمئن و شریک تجاری قابل اعتماد در کنار شهرداری ها و دهیاری های سراسر کشور هستیم، گفت: درحال حاضر ظرفیت روش های نوین تامین مالی همانند اوراق صکوک، اوراق اجاره و اوراق مرابحه در بانک وجود دارد.

احمدی با اشاره به همکاری میان بانک شهر و صندوق نوآوری و شکوفایی، خاطرنشان کرد: آماده ایم به عنوان بانکی که ارتباط و همکاری نزدیک با مدیریت شهرها دارد، ارتباط شرکت های دانش بنیان با شهرداری ها و دهیاری ها را با هدف گسترش خدمات رسانی به شهروندان، رفع مشکلات حوزه مدیریت شهری ، افزایش درآمدهای پایدار و ... تسهیل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه معتقدیم خدمات بانک شهر نباید تنها معطوف به کلانشهر ها شود، امضاء تفاهمنامه میان این بانک و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور را مهم و کاربردی عنوان کرد و گفت: ضمن باز تعریف نحوه همکاری با شهرداری ها و افزایش ارتباط با شهرهای کوچک؛ خدمات رسانی به دهیاری ها را نیز در برنامه داریم.

در ادامه مهدی جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، این مراسم را آغازی بر تقویت همکاری ها میان دوطرف عنوان کرد و گفت: شاهد هستیم در دور جدید مدیریت بانک شهر؛ رسالت اصلی این بانک که همان حمایت از عمران و آبادی شهری و کمک به رفع مشکلات و معضلات شهرهاست با جدیت دنبال می شود.

وی تصریح کرد: بانک شهر به عنوان یک سازمان جوان و برآمده از دل شهرداری ها امروز توانسته ضمن پیشرفت در مسیر مسئولیت های مالی و بانکی خود؛ به عنوان تکیه گاه شهرداری ها معرفی شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیرکشور با اشاره به نقش شهرداری ها و دهیاری ها در پاسخ دهی مناسب به انتظارات شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان،گفت: همبستگی و هم افزایی میان بانک شهر و سازمان می تواند به تحقق اهداف مشترک کمک کند.

جمالی نژاد با بیان اینکه تنوع ماموریت ها در حوزه شهری و روستایی بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: اگر نگاه بانک شهر به این حوزه؛ یک نگاه حمایتی درون خانوادگی باشد؛ قطعا شاهد رفع مشکلات و تسریع خدمات رسانی به شهروندان خواهیم بود.

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با تاکید بر ضرورت تداوم ارتباط نزدیک میان بانک و این سازمان، افزود: شهرداری ها می توانند با روش های جدید تامین مالی و کسب درآمدهای پایدار، بواسطه ارتباط با بانک شهر آشنا شوند. همچنین لازم است، روش های نوآورانه و علمی انجام فعالیت ها در شهرداری ها گسترش یابد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.