مشکلات بیش از 60هزارنفر با تسهیلات بانک کارگشایی رفع شد

طی سه ماه صورت گرفت؛ 

مشکلات بیش از 60هزارنفر با تسهیلات بانک کارگشایی رفع شد

بانک کارگشایی از ابتدای فروردین ماه امسال تا پایان خردادماه، بیش از 60 هزار فقره وام قرض الحسنه و تسهیلات جعاله رفع احتیاجات ضروری به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش دیوان اقتصاد، تسهیلات جعاله و قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری بانک کارگشایی با حداقل زمان و بدون ضامن راهی است تا بانک در مواقع ضروری برای هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه، ودیعه مسکن و… در کنار مشتریان خود باشد، در همین راستا، این بانک طی سه ماه ابتدای امسال در مجموع 60 هزار و 196 فقره وام قرض الحسنه و تسهیلات جعاله بالغ بر 6 هزار و 333 میلیارد ریال در جهت گره گشایی از مشکلات و رفع نیازهای فوری و احتیاجات ضروری نیازمندان و متقاضیان اعطا کرده است.

بانک کارگشایی در این مدت نیز تعداد 22 هزار و 223 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش 414 میلیارد و 158 میلیون ریال و تعداد 37 هزار و 973 فقره تسهیلات جعاله به ارزش پنج هزار و 919 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

بانک کارگشایی به عنوان یکی از واحدهای بانک ملی ایران در حال حاضر با ۱۳ شعبه و ۴۲ دایره فعال در سراسر کشور در تلاش است تا با ارائه خدمات متمایز و منحصر بفرد در مواقع ضروری با حداقل زمان در ازای ترهین طلاآلات با پرداخت تسهیلات جعاله و وام قرض الحسنه برای کمک هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه، ودیعه مسکن و … در کنار مشتریان خود باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.