برنامه ها، سیاست ها و راهبردهای بیمه دانا در سال 95

مدیر عامل بیمه دانا خبر داد:

برنامه ها، سیاست ها و راهبردهای بیمه دانا در سال 95

دوشنبه, فوریه 29, 2016 - 18:39 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت بیمه

نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا با جمع بندی وضعیت این شرکت بیمه ای در سال جاری، از مهم ترین برنامه ها و سیاست های آینده برای حضور مقتدرتر در صنعت بیمه خبر داد .

نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا با جمع بندی وضعیت این شرکت بیمه ای در سال جاری، از مهم ترین برنامه ها و سیاست های آینده برای حضور مقتدرتر در صنعت بیمه خبر داد .

به گزارش بانک و اقتصاد بیژن صادق طی گفتگویی ، کسب پرتفوی اقتصادی و حفظ جایگاه این شرکت در صنعت بیمه و تجمیع پرتفوی بیمه گذاران را بخشی از سیاست ها و برنامه های بیمه دانا در سال آینده عنوان کرد .

وی گفت : شرکت بیمه دانا در سال 1394 با شعار تکریم، تجمیع و تسریع با هدف ارائه بهترین و سریع ترین خدمات ممکن به بیمه گذاران همراه با تکریم آنان کوشید به عنوان دومین شرکت بزرگ بیمه خصوصی در کشور، تولید حق بیمه را نسبت به سال 93 با هدف قراردادن پرتفوی های اقتصادی افزایش دهد . در این سال همچنین بسته جامع سیاستی – نظارتی و اجرایی با عنوان (بسنا) برای مدت 4 سال آینده تهیه و تدوین شد که شامل سند چشم انداز، مأموریت، راهبردها و اهداف عالی سازمان بود که در واقع به عنوان نقشه راه شرکت محسوب می شود.

  صادق با تاکید بر اینکه بیمه دانا در سال 94 بر اساس سند راهبردی خود با اجرای راهبردی سرمایه انسانی، به دنبال بالا بردن کارایی و توانمند سازی نیروی انسانی خویش بود تا از این طریق بتواند خدمات بیمه ای ارزنده تری به مشتریان خود ارائه دهد، افزود: در سالی که گذشت همچنین اقدامات گسترده ای همچون تهیه و تدوین برنامه عملیاتی شرکت با هدف دستیابی به پرتفوی  اقتصادی(سودآور) اصلاح ترکیب پرتفوی، اعمال مدیریت ریسک، توسعه بیمه های زندگی، مدیریت بهینه منابع مالی، باز طراحی سازمان و تشکیلات و اجرای پروژه های تحقیقاتی، افزایش آموزش های کاربردی، تفویض اختیار به شبکه فروش و افزایش کمی و کیفی شعب و نمایندگان انجام شد.

مدیر عامل بیمه دانا  اظهار داشت: این شرکت با عنایت به اینکه محور تلاش خود را مبتنی بر کسب پرتفوی اقتصادی (سودآور) قرارداده است، طبق پیش بینی های انجام شده و برنامه ریزی های صورت گرفته، در سال 95 نیز با این هدف متعالی می کوشد ضمن حفظ رتبه و جایگاه خود در صنعت بیمه، با ساماندهی امور کارکنان همچنان با حرکت به سمت تجمیع پرتفوی بیمه گذاران به ویژه در بخش اموال، به سیاست ها و اهداف پیش بینی شده خود دست یابد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت صنعت بیمه در دوره پسا برجام تصریح کرد: توجه به ظرفیت های بالقوه و توانایی متخصصان داخلی در توسعه فضای کسب و کار بیمه ای، شاید مهمترین برنامه سیاستگذاران صنعت بیمه باشد که هم می تواند بنیان های تولید (خدمات مالی) داخل را که منطبق و همسو با راهبردهای اقتصاد مقاومتی است تقویت نماید و هم زمینه لازم برای توسعه فضای رقابتی، ارائه خدمات متنوع، کاهش ریسک و شفافیت بازار را مهیا نماید.

صادق اضافه کرد: پسا تحریم همچنانکه فضای مناسب و گسترده ای از تعاملات بین المللی و استفاده از ظرفیت فنی و مالی شرکت های معتبر بیمه ای خارجی و حضور در بازارهای جدید را ایجاد می کند، در صورت عدم ایجاد نهادها و ترتیبات نهادی سازمان یافته و بنیادین، به اصطلاح مرسوم امروزی، به بازی برد- برد ختم نمی شود و منجر به عدم تقارن منافع فی مابین و به زیان صنعت بیمه خواهد بود .




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.