کمیته راهبری بانکداری شرکتی در پست بانک تشکیل شد

با تصویب هیات مدیره؛

کمیته راهبری بانکداری شرکتی در پست بانک تشکیل شد

هیات مدیره پست بانک ایران با هدف تکمیل سبد خدمات بانکی و پیاده سازی بانکداری شرکتی برای تامین نیازها و جلب رضایتمندی مشتریان حقوقی با تشکیل « کمیته راهبری بانکداری شرکتی» موافقت کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در شیوه‌نامه تشکیل این کمیته، تعیین و تغییرات مورد نیاز در محصولات و خدمات موجود یا جدید قابل ارائه در سبد خدمات بانکداری شرکتی، تخفیفات و ترجیهات ارائه خدمات، تسهیلات و تعهدات مربوط به بانکداری شرکتی، اخذ و بررسی گزارش عملکرد بانکداری شرکتی و ارائه راهکارهای بهبود عملکرد، اولویت بندی ایجاد یا تغییر سرویس‌ها و خدمات بانکداری شرکتی در بانک، تعیین زیرساخت‌ها و نیازمندی‌های بانکداری شرکتی و پیگیری از واحدهای ذیربط تا حصول نتیجه و تعیین واحدهای منتخب برای ارائه و توسعه خدمات بانکداری شرکتی از وظایف این کمیته است.

مدیریت امور استان‌ها و بازاریابی رئیس این کمیته و اداره کل بازاریابی و توسعه بازار عضو و دبیر و ادارات کل حسابداری و امور سهام، تامین و نظارت بر سامانه های نرم افزاری، اعتبارات، مدیریت ریسک و مدیریت شعب استان‌های اصفهان، فارس و مناطق غرب و شرق تهران به عنوان اعضا این کمیته معرفی شدند.

همچنین، شعب شهید بهشتی منطقه شرق تهران، میرزای شیرازی، ملاصدرا در منطقه غرب تهران و شعبه  مرکزی اصفهان به عنوان شعب پایلوت برای راه اندازی بانکداری شرکتی تعیین شده و مصوبات این کمیته پس از تصویب در هیات مدیره، توسط دبیرخانه برای اجرا به واحدهای ذیربط ارجاع می‌شود .




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.