«اتما آموزش» توسط اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان برگزار می‌شود

«اتما آموزش» توسط اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان برگزار می‌شود

اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان برای اولین بار با بهره‌گیری از فناوری‌های روز و با هدف گسترش عدالت آموزشی و توسعه آموزش نوین در سطح کشور نسبت به برگزاری دوره‌های آمادگی کنکور سراسری و امتحانات نهایی با نام «اتما آموزش» اقدام نموده است.

به گزارش دیوان اقتصاد، اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان (اتما) برای اولین بار با بهره‌گیری از فناوری‌های روز و با هدف گسترش عدالت آموزشی و توسعه آموزش نوین در سطح کشور نسبت به برگزاری دوره‌های آمادگی کنکور سراسری (به روش نکته و تست و مرور تمامی نکات مهم) و امتحانات نهایی برای رشته‌های تجربی و ریاضی با نام «اتما آموزش» و به نشانی اینترنتی amoozesh.etma.ir اقدام نموده است.

براساس این گزارش، در برگزاری این دوره‌ها، از دبیران مدارس تیزهوشان تهران (علامه حلی ۱) و ‌مولفین کتب کمک آموزشی مطرح در کشور استفاده شده است.

خاطرنشان می شود این دوره‌ها شامل ۱.  تدریس فشرده مباحث و نکات به همراه تست و آزمون ، ۲. امکان پرسش از اساتید ، ۳. آزمون های مبحثی بعد از کلاس‌ها برای تثبیت مباحث و خودارزیابی دقیق‌تر و‌ بهتر ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است امکان دریافت برنامه جمع بندی متناسب با طرح درس اساتید وجود دارد.

با توجه به هزینه اندک (دو و نیم میلیون تومان در مقابل دوره‌های مشابه که با هزینه های بسیار گزاف و بدون پشتیبانی مشاوره‌ای ) ، این دوره مناسب برای دانش‌آموزان سراسر کشور (از جمله مناطق محروم و کمتر برخوردار) فراهم شده است.

اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان امیدوار است گامی هر چند کوچک در راستای تحقق گسترش عدالت آموزشی و استفاده همه فرزندان ایران از امکانات مناسب بردارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.