فروش بیمه نامه موبایل و تبلت توسط بیمه معلم

فروش بیمه نامه موبایل و تبلت توسط بیمه معلم

جمعه, مارس 4, 2016 - 14:03 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت بیمه

تبلت در مقابل سرقت، آتش سوزی، ضربه فیزیکی، نوسانات برق و آب دیدگی، خسارات تحت پوشش تحت پوشش بیمه ای قرار می گیرند.

تبلت در مقابل سرقت، آتش سوزی، ضربه فیزیکی، نوسانات برق و آب دیدگی، خسارات تحت پوشش تحت پوشش بیمه ای قرار می گیرند.
  به گزارش بانک و اقتصاد به نقل از پولی مالی ، ناهید پاسبانی-مدیر بیمه های مهندسی شرکت بیمه معلم  با بیان این که تنوع در رشته های مهندسی باعث می شد برخی نمایندگان در شناساسی نوع محصول و صدور بیمه نامه برای آن با مشکلاتی مواجه شوند، گفت: ما برای حل این مشکل بسته های بیمه ای در طرح های کوچک با تعهدات مشخص را طراحی کردیم که برای مخاطبان قابل شناساسی باشد.
وی با اشاره به این که یکی از این طرح ها، طرح بیمه موبایل، تبلت و سایر تجهیزات الکترونیک لوازم خانگی است، اظهار کرد: به لحاظ این که تعداد این بیمه نامه ها زیاد است، از طرف یکی از شرکت های بیمه گزار به ما پیشنهاد شد که توسط یک نرم افزار، کنترل فروش این بیمه نامه ها را در دست بگیریم.
او ادامه داد: برای صدور این بیمه نامه، بازدید از تجهیزات الکترونیک الزامی است و طرح فعلا در سطح تهران در حال انجام است.
پاسبانی به فروش ۲۰۰ بیمه نامه موبایل در محل هشتمین مجمع جهانی مدیریت اشاره و خاطرنشان کرد: طرح به زودی در کل کشور عملیاتی می شود.
مدیر بیمه های مهندسی شرکت بیمه معلم سقف تعهدات در این بیمه نامه را تا سقف ارزش مورد بیمه اعلام و خاطرنشان کرد: ارزش موبایل ها از سه سایت استعلام و مشخص می شود، بنابراین بیمه گزار ملزم نیست ارزش مورد بیمه را اعلام کند، بلکه سیستم آن را تشخیص می دهد و نرخ حق بیمه هم بر اساس همان عدد مشخص می شود.
وی افزود: خسارت هم به قیمت روز پرداخت می شود، چون ممکن است یک مدل موبایل به دلیل جدید بودن قیمت بالایی داشته باشد، اما بعد از مدتی قیمت آن در ازار افت کند. بر همین اساس ریسک این نوع بیمه نامه پایین می آید و به تبع آن حق بیمه مناسبی هم برایش در نظر گرفته شده است.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.