صدور فیش حقوق اردیبهشت بازنشستگان کارگری

صدور فیش حقوق اردیبهشت بازنشستگان کارگری

بازنشستگان کارگری از صدور فیش‌های حقوقی اردیبهشت خبر دادند.

به گزارش دیوان اقتصاد، بازنشستگان کارگری از صدور فیش‌های حقوقی اردیبهشت خبر دادند؛ به گفته‌ی آن‌ها فیش‌های حقوقی اردیبهشت بازنشستگان تامین اجتماعی در سامانه‌ی مربوطه قابل رویت است. بازنشستگان می‌گویند هنوز احکام حقوقی جدید قابل رویت نیست.

به گفته بازنشستگان، افزایش حقوق سال جدید و باقیمانده متناسب‌سازی (برای مشمولین) در فیش‌های اردیبهشت اعمال شده است.

پرداخت حقوق بازنشستگان به ترتیب الفبا از بیستم آغاز می‌شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.