معرفی مرکز نوآوری چادرملو (نوچاد) در هجدهمین همایش گرامیداشت روز معدن

معرفی مرکز نوآوری چادرملو (نوچاد) در هجدهمین همایش گرامیداشت روز معدن

کارشناسان نوآوری این مرکز در غرفه نوچاد، ضمن معرفی ساز و کار دریافت ایده‌های نوآورانه، راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم در خصوص اکوسیستم نوآوری را ارائه کردند.

به گزارش دیوان اقتصاد، مرکز نوآوری چادرملو (نوچاد) در هجدهمین همایش گرامیداشت روز معدن که با محوریت "نقش زنان در معدنکاری" در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار گردید، حضور یافت.

در این همایش، مرکز نوآوری چادرملو (نوچاد) با حضور فعال خود ، با هدف توانمندسازی دانشجویان و آشنایی با مفاهیم کسب و کارهای نوین، مسابقه بوم مدل کسب و کار برگزار کرد و کارشناسان نوآوری این مرکز با در غرفه نوچاد، ضمن معرفی ساز و کار دریافت ایده‌های نوآورانه، راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم در خصوص اکوسیستم نوآوری را ارائه کردند.

گفتنی است مرکز نوآوری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو«نوچاد» در پارک علم و فناوری استان یزد مستقر و فعالیت خود را آغاز کرده است و در سیزدهمین  نمایشگاه و همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران در تهران رو نمایی شد .

در این همایش یک روزه محورهای  چون، لزوم ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت حضور و فعالیت بانوان در معادن، لزوم ارئه الگوهای صحیح در سیستم آموزشی درباره نقش بانوان، توجه به موضوع شایسته‌سالاری به جای دیدگاه جنسیتی و باور بر توانایی بانوان در نقش‌های مدیریتی، اجرایی و آموزشی و تحقیقاتی مورد بررسی کارشناسان قرار گرفت .




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.