پست بانک و بانک دی قرارداد همکاری مشترک امضا کردند

با هدف ارائه خدمات بانکی متقابل؛ 

پست بانک و بانک دی قرارداد همکاری مشترک امضا کردند

پست بانک ایران و بانک دی با هدف ارائه خدمات بانکی متقابل به مشتریان هر دو بانک، صبح امروز 17 خردادماه سال جاری، قرارداد همکاری یکساله امضا کردند.

به گزارش دیوان اقتصاد، این قرارداد با هدف اجرای عملیات بانکی متقابل برای مشتریان هر دو بانک، شامل واریز، برداشت نقدی، چک و دریافت اقساط تسهیلات به صورت لحظه ای و در چارچوب ضوابط و دستورالعمل های بانک مرکزی ج.ا.ا و سایر اسناد بالا دستی به امضا رسید

بر اساس این قرارداد، طرفین متعهد شدند پس از انعقاد قرارداد نسبت به ایجاد بستر نرم افزاری، سخت افزاری، ارتباطی و عملیاتی اقدامات لازم را انجام دهند. 

همچنین هر دو بانک نسبت به پرداخت مبلغ چک‌های مشتریان بانک مقابل و انجام واریز وجه به حساب مشتری، نزد بانک مقابل با رعایت ضوابط و مقررات بانک مرکزی ج.ا.ا (قانون مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم) اقدام می‌کنند. 

بر اساس این قرارداد، هر دو بانک باید نسبت به آماده سازی زیرساخت لازم برای ارائه سرویس صدور کارت نقدی و تغییر رمز در شعب و باجه های خود اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، پست بانک ایران و بانک دی، پیش از این نیز در سال 1399 به منظور افزایش سرعت خدمت دهی، ارتقای دسترسی مشتریان به شعب بانک و بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کرده بودند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.