کارنامه عملکرد بانک ملی ایران قابل قدردانی است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: 

کارنامه عملکرد بانک ملی ایران قابل قدردانی است

فتح الله توسلی نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودرآهنگ و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه بانک ملی ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ( بورس، بانک و بیمه) خدمات گسترده این بانک را به آحاد جامعه طی سال های اخیر قابل تقدیر و توجه دانست و افزود: با حمایت ها و کمک های همه جانبه و گسترده بانک ملی ایران بی تردید شاهد محرومیت زدایی و توسعه کسب و کارهای اقتصادی در کشور خواهیم بود.

به گزارش دیوان اقتصاد، توسلی در ادامه با بیان این که بانک ملی ایران یکی از بانک های دولتی و موثر در نظام بانکی است و در برنامه های توسعه ای کشور نقش آفرین و ارزش آفرین است اظهار کرد: انتظار داریم با حمایت ها و پشتیبانی بانک ملی ایران در استان ها برنامه های توسعه ای کشور را پرشتاب به پیش ببریم.

وی در ادامه با اشاره به حجم چشمگیر منابع بانک ملی ایران گفت: این بانک با وجود حجم اعتبارات و منابع مختلف می تواند با ورود به تامین مالی ساخت و اجرای پروژه های زیربنایی و روبنایی، در مسیر شکوفایی کشور قدم های مثبت و محکمی بردارد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نقش حمایت و ارائه تسهیلات خُرد و کلان توسط بانک ملی ایران به صنعتگران، کارآفرینان، مدیران بنگاه های اقتصادی و آحاد جامعه در نظام بانکی مهم و با اهمیت است و امیدواریم با این حمایت ها شاهد تحولات و اتفاقات خوبی در مسیر توسعه و پیشرفت در استان ها باشیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش اجرای مسئولیت های اجتماعی توسط بانک ملی ایران را مثبت ارزیابی کرد و یادآورشد: استفاده از توان مالی بانک‌ ملی ایران در مناطق محروم کشور و ارائه تسهیلات در زمان وقوع حوادث طبیعی به نیازمندان و آسیب دیدگان زمینه محرومیت زدایی در کشور را فراهم کرده است.

توسلی با بیان این مطلب که این نمایشگاه یک هم افزایی و بستری مناسب برای ارائه خدمات مالی به موسسات، شرکت ها، صنایع و بنگاه های اقتصادی است، تصریح کرد: با هم افزایی می توانیم با بکارگیری توانمندی های بخش های مختلف مالی یک گام روبه جلو در جهت رفع مشکلات و توسعه پایدار کشور برداریم.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس،بانک و بیمه) از ۱۶ تا ۱۹ خرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی در حال برگزاری است و علاقمندان و بازدیدکنندگان می توانند با حضور در سالن ۴۱ غرفه ۲۶ از غرفه بانک ملی ایران در این نمایشگاه بازدید و با انواع خدمات و فعالیت های این بانک آشنا شوند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.