پایدارترین سکوی تامین مالی جمعی 5000میلیارد ریالی شد

پیشتازی تامین سرمایه تمدن در تامین مالی خرد

پایدارترین سکوی تامین مالی جمعی 5000میلیارد ریالی شد

سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد تامین سرمایه تمدن پایدارترین سکو در حوزه تامین مالی خرد در بازار سرمایه کشور است از ابتدای راه اندازی از دی ماه سال 1400تا به امروز 29شرکت به ارزش بیش از 5000میلیارد ریال از این بستر تامین مالی شده اند.

به گزارش دیوان اقتصاد، بر همین اساس در دومین روز از نمایشگاه صنعت مالی ایران که در محل نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است تامین سرمایه تمدن با گذشتن از مرز 5000میلیارد ریال تامین مالی جمعی( آی بی کراد ) را با حضور مدیر عامل فرابورس ایران، مدیر عامل تامین سرمایه تمدن و مدیران ارشد این شرکت و اصحاب رسانه جشن گرفت.

علی بیگ زاده مدیر عامل تامین مالی تمدن در این مراسم از شرکت فرابورس ایران و کارگروه مسئول اعطای مجور برای تامین مالی جمعی( کراد فاندینگ ) تشکر و قدردانی کرد و گفت : به نظر می رسد آینده تامین مالی در بازار سرمایه کشور به سمت تامین مالی های خرد و جمعی پیش خواهد رفت .

مدیر عامل تامین سرمایه تمدن در ادامه تصریح کرد : در این طرح که امروز موفقیت آن را جشن گرفتیم  بیش ازیک هزار سرمایه گذار حقیقی و حقوقی سرمایه خود را در اختیار ۲۹ شرکت برای مشارکت در طرح های توسعه ای  و یا تامین سرمایه در گردش شرکت ها قرار داده اند.

بیگ زاده نرخ سود سرمایه گذاری درتامین مالی جمعی را کاملا رقابتی دانست ودر ادامه گفت : تامین مالی جمعی  برای شرکت های دانش بنیان و SMEها قابل اجرا و به صرفه است.

مدیر عامل تامین سرمایه تمدن ابراز امیدواری کرد با تمهیدات که فرابورس خواهد داشت شاهد افزایش چشمگیر این نوع  تامین مالی در این شرکت و بازار سرمایه باشیم.

در ادامه مراسم محمد علی شیرازی مدیر عامل فرابورس ایران ضمن تبریک موفقیت شرکت تامین سرمایه تمدن خاطر نشان کرد: آینده تامین مالی خرد در ایران و جهان  تامین مالی جمعی خواهد بود و از پیش رو بودن تامین مالی تمدن در این مسیر قدردانی کرد و برای این شرکت آروزی موفقیت کرد.

همچنین ندا بشیری معاون خدمات مالی تامین سرمایه تمدن در این مراسم گفت: پویش تامین مالی جمعی تامین سرمایه تمدن در خرداد ماه سال جاری از مرز ۵۰۰ میلیارد تومان تامین سرمایه جمعی عبور کرد.

وی افزود:  این شرکت که با برند (آی بی کراد) در ابتدای دی ماه ۱۴۰۰ اولین طرح خود را عرضه کرد و تا امروز ۲۹ شرکت به طور کامل تامین مالی شدند و یک هزار سه نفر سرمایه گذار حقیقی وحقوقی در جمع سرمایه گذاران آی بی کراد حضور دارند.

ندا بشیری یادآور شد : در دوره زمانی آغاز به کار سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد  این شرکت تمام توان خود را در بازار سرمایه بکار برد تا یک تامین مالی پایدار و مطمئن به بازار سرمایه هدیه کند که این امر کاملا مشهود است .

 ندا بشیری با اشاره به اینکه  تلاش این شرکت معطوف به تامین مالی معقول و منطقی برای تولید کنندگان بوده است گفت :  در این مدت تعدادی از شرکت های دانش بنیان هم تامین مالی شدند و تامین سرمایه تمدن  این افتخار دارد که اولین و تنها ترین شرکت تامین مالی دانش بنیان در بازار سرمایه باشد.

معاون خدمات مالی تامین سرمایه تمدن تاکید کرد: این شرکت تلاش می کند هم سرمایه گذار و هم سرمایه پذیر منتفع شوند و امروز این محصول با عملکرد مطلوب در خدمت بازار سرمایه است.

درپایان این مراسم کیک تامین مالی جمعی 5000میلیارد ریالی توسط مدیر عامل فرابورس و مدیر عامل تامین سرمایه تمدن بریده شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.