حمایت بانک ملی ایران از صنایع بورسی

مدیرعامل بانک عنوان کرد: 

حمایت بانک ملی ایران از صنایع بورسی

مدیر عامل بانک ملی ایران در حاشیه آیین افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس،بانک و بیمه) ضمن بازدید از غرفه این بانک، بر لزوم استفاده از فرصت های این نمایشگاه برای معرفی هر چه بیشتر عملکرد و خدمات بانک به مراجعه کنندگان، تاکید کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، ابوالفضل نجارزاده در این بازدید که رییس و اعضای هیات مدیره و هیات عامل نیز حضور داشتند، ضمن گفت و گوی صمیمانه با بازدیدکنندگان از غرفه بانک، بیان کرد: مشتری مداری، باور عمیق و ریشه داری در بانک ملی ایران است و عملکرد این بانک در حدود یک قرن فعالیت، بیانگر ارتباط عمیق این نهاد مالی با مردم است.

وی با اشاره به جذب مشتریان در بخش بانکداری جامع و خدمات ارزی، گفت: نباید منتظر ماند تا مشتریان این بخش، به غرفه بانک مراجعه کنند، بلکه باید ترتیبی اتخاذ شود تا آنها پاسخ نیاز خود را در خدمات و عملکرد بانک یافته و نسبت به همکاری، مشتاق شوند. 

نجارزاده با تاکید بر حضور مدیران بانک در این نمایشگاه طی روزهای آینده گفت: حمایت از تولیدکنندگان، راهبرد تغییرناپذیر بانک ملی ایران است و این نمایشگاه فرصتی است تا بانک، چتر حمایتی خود بر صنایع بورسی را گسترده تر سازد.

گفتنی است در غرفه بانک ملی ایران در این نمایشگاه، شرکت های داده ورزی سداد، پرداخت الکترونیک سداد، فینوداد، صرافی بانک ملی ایران، کارگزاری بانک ملی ایران، گروه سرمایه گذاری مدار و پیشگامان پویا حضور داشته و  خدمات و توانایی های این بخش ها معرفی می شوند. در این غرفه همچنین خدمات بانک در بخش بانکداری جامع و خدمات ارزی در میر بیزینس بانک روسیه، معرفی می شود.

بازدید کنندگان می توانند با حضور در غرفه بانک ملی ایران در سالن ۴۱ غرفه ۲۶ از خدمات و عملکرد این بانک اطلاع یابند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.