همکاری‌های نزدیک و تقویت روابط مشترک بانک ملی با فعالان صنعت مالی

همکاری‌های نزدیک و تقویت روابط مشترک بانک ملی با فعالان صنعت مالی

همزمان با برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) در تهران اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران با مدیران، فعالان و سرمایه گذاران صنعت مالی حاضر در نمایشگاه در راستای تقویت روابط متقابل و توسعه سطح همکاری های دوجانبه و مشترک دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش دیوان اقتصاد، مدیران ارشد بانک ملی در این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه‌ شرکت‌ها، مجموعه‌ ها و بنگاه های اقتصادی، موسسات اعتباری، گروه های مالی، شرکت‌های سرمایه گذار و صنایع خلاق حاضر؛ میزبان تعداد بسیاری از مدیران و نمایندگان حاضر شرکت‌های صنعت مالی و همچنین واحدهای صنعتی دانش‌بنیان در کشور بودند تا تأمین نیازهای مالی شرکت ها و زمینه‌های ارتقای سطح همکاری های مشترک را بررسی کنند.

اعضای هیات مدیره، هیات عامل و مدیران ارشد بانک ملی ایران در این نمایشگاه در راستای توسعه و گسترش همکاری ‌های دو جانبه و ایجاد تعامل بیشتر و مؤثرتر از بنگاه های اقتصادی، موسسات اعتباری، گروه های مالی، شرکت‌های سرمایه گذار و صنایع خلاق حاضر در این نمایشگاه بازدید و با تعدادی از مدیران بنگاه های اقتصادی و موسسات اعتباری و سرمایه گذار دیدار و گفت و گو کردند.

 همچنین گروه‌های مختلفی از فعالان صنعت مالی، نخبگان بازار پول و سرمایه و سرمایه‌گذاران با حضور در غرفه بانک ملی ایران، برای همکاری و استفاده از محصولات اعتباری و ابزارهای تامین مالی مورد نیاز با مدیران ارشد بانک ملی ایران بحث و تبادل نظر کردند.

گفتنی است، حمایت از تولید و تامین مالی برای ساخت طرح های زیربنایی و روبنایی کشور، امروز به‌عنوان یک رویکرد و هدف در بانک ملی ایران دنبال می‌شود .

لازم به ذکر است، غرفه بانک ملی ایران در این نمایشگاه از ساعت ۸ الی ۱۵ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن ۴۱ غرفه ۲۶ پذیرای فعالان اقتصادی، مدیران موسسات و بنگاه های اقتصادی و علاقمندان به صنت مالی خواهد بود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.