رونمایی از بسته‌های اعتباری جدید بانک رفاه کارگران به‌زودی

رونمایی از بسته‌های اعتباری جدید بانک رفاه کارگران به‌زودی

معاون مدیر عامل بانک رفاه کارگران در امور اجرایی و بازاریابی از طراحی و نهایی شدن بسته های اعتباری جدید از سوی این بانک به منظور توسعه خدمات و گسترش همکارهای متقابل با شرکت های کارگزاری بورس به ویژه بورس کالا خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مجید صالح با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی(بانک، بورس وبیمه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گفت: بسته های اعتباری جدید در آینده نزدیک نهایی خواهند شد و از این طریق تحول چشم گیری در تعاملات متقابل بانک رفاه با شرکت های کارگزاری بورس شکل خواهد گرفت. 

صالح به افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران و نقش این مهم در توسعه خدمات این بانک در حوزه بورس اشاره کرد و گفت: با نهایی شدن این افزایش سرمایه که با تلاش مستمر مدیر عامل و هئیت مدیره این بانک عملیاتی شد، محدودیت ها به لحاظ مکفی نبودن سرمایه بانک برداشته خواهد شد و قادر خواهیم بود خدمات و فعالیت های بانک رفاه در تمامی حوزه ها از جمله بازار سرمایه و شرکت های فعال در این حوزه را گسترش دهیم. 

وی به ارزیابی پانزدهیمن نمایشگاه صنعت مالی پرداخت و گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصت ارزشمندی است تا فعالان صنعت بورس، بانک و بیمه بخشی از فعالیت ها و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

صالح خاطر نشان ساخت: بانک رفاه کارگران نیز سعی کرد از این فرصت استفاده و برخی از خدمات و محصولات متنوع خود در بخش های مختلف را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد. 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.