اعطای وام فوری در بانک سینا با طرح ارغوان

اختصاصی

اعطای وام فوری در بانک سینا با طرح ارغوان

در طرح ارغوان بانک سینا شما می‌توانید با ایجاد میانگین ۲ تا ۶ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید.

به گزارش خبرنگار دیوان اقتصاد، بانک سینا همواره در جهت حمایت از اعطای تسهیلات خرد به عموم مشتریان و در قالب طرح‌های مختلف تسهیلات‌دهی گام برداشته و در قالب انواع طرح‌های مختلف، به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات می‌پردازد. این بانک براساس ابلاغ بانک مرکزی، انواع وام‌های تکلیفی را نیز به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌کند.

در همین راستا بانک سینا در قالب طرح ارغوان اقدام به ایجاد شرایطی کرده است که مشتریان می‌توانند با ایجاد میانگین ۲ تا ۶ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند. لازم به ذکر است که مبلغ تسهیلات اعطایی بانک سینا برای صاحبان مشاغل 500 میلیون تومان است.

بر اساس این گزارش، در طرح ارغوان بانک سینا همانند اکثر طرح‌‌های تسهیلاتی این بانک مشتریان می‌توانند با ایجاد میانگین حساب تسهیلات دریافت کنند و این موضوع شامل تسهیلات 200 و 500 میلیون تومانی است. این طرح سود، دوره بازپرداخت، مدت ماندگاری و ضریب برابری متغیر داشته و برای ضمانت نیز نیاز به ضامن رسمی است.
نکته قابل توجه دیگر این است که نرخ تسهیلات طرح ارغوان بانک سینا به انتخاب مشتریان بین ۱۸ ،۲۰، ۲۲ و ۲۳ درصد متغییر است.

طرح ارغوان بانک سینا که به منظور ارائه تسهیلات خرد و کارگشایی به اشخاص و کسب و کار‌های خرد ارائه شده، این هدف را دنبال می‌کند که با توجه به نرخ تورم، مشتریان این بانک بتوانند با سپرده گذاری در مدت زمان مشخص تا ۲ و نیم برابر مبلغ اولیه تسهیلات دریافت کنند.

همانگونه که ذکر شد، مدت زمان سپرده گذاری ۲ تا ۶ ماه مدت بازپرداخت نیز بین ۱۲ تا ۳۶ ماه به انتخاب متقاضیان متغییر است.

این گزارش می‌افزاید، یکی از شرایط لازم برای دریافت تسهیلات در قالب طرح ارمغان این است که متقاضی در یکی از شعب بانک سینا سپرده قرض الحسنه داشته و حداقل دو ماه نیز از افتتاح سپرده آن‌ها گذشته باشد. در همین رابطه، حداکثر مدت زمان خواب سپرده این طرح شش ماه است.

بر اساس طرح ارائه شده بانک سینا، مشتریانی که از این طرح استفاده می‌کنند امکان دریافت تسهیلات زیر ۱۸ درصد به میزان ۴۰ درصد سپرده، تسهیلات ۲۰ درصد به میزان ۶۰ درصد سپرده و با نرخ سود ۲۲ درصد به میزان ۱۰۰ درصد سپرده خود را دارند.

همچنین سپرده‌گذارانی که درخواست تسهیلات طرح ارغوان بانک سینا را با نرخ ۲۳ درصد دارند می‌توانند از ۱۵۰ درصد تا ۱۷۵ درصد سپرده خود تسهیلات دریافت کنند.

این گزارش حاکی است، هزینه‌های جانبی با توجه به نوع ضمانت متفاوت است و در صورتی که سند ملکی به عنوان ضمانت ارائه شود، وام گیرنده باید یک میلیون تومان به بانک پرداخت کند. اما اگر ضامن رسمی ارائه شود، مبلغ هزینه جانبی کاهش پیدا خواهد کرد و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

یکی دیگر از نکات جالب توجه در این طرح، امکان انتقال امتیاز تسهیلات طرح ارغوان به اقوام نزدیک همچون پدر، مادر، همسر، فرزندان، خواهر و برادر توسط فرد متقاضی دریافت تسهیلات وجود دارد ولی این نکته نباید فراموش شود که این امکان برای اشخاصی غیر از افراد مزبور وجود ندارد.

از دیگر نکات قابل توجه اینکه در طرح تسهیلات ارغوان بانک سینا این است که بر خلاف سایر تسهیلات ارائه شده توسط برخی بانک‌ها، بخشی از مبلغ سپرده‌گذاری شده جهت دریافت تسهیلات، در حساب مشتری بلوکه نمی‌شود که این نکته یکی از مزیت‌های دریافت تسهیلات ارغوان است.

حداقل میانگین سپرده جهت دریافت وام ۵۰ میلیون ریال بوده و متقاضی دریافت تسهیلات ارغوان لازم است هیچگونه چک معوقه بانکی یا برگشتی نداشته باشد.

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده 175 بوده که این نسبت برحسب دوره بازپرداخت، مدت ماندگاری و سود تسهیلات بین ۴۰ تا ۱۷۵ درصد محاسبه می‌شود.

گفتنی است، مشتریان بانک سینا و یا متقاضیان دریافت وام در قالب طرح ارغوان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک سینا در سراسر کشور اقدام به افتتاح حساب و دریافت تسهیلات طرح ارغوان کرده و برای اطلاع از جزییات بیشتر و محاسبه نرخ سود و اقساط این تسهیلات به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنند.

https://tarh.sinabank.ir/




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.