بانک شهر در دومین رویداد «پتروتک» حضور یافت

بانک شهر در دومین رویداد «پتروتک» حضور یافت

دومین نمایشگاه و کنفرانس «مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش‌بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت از مسیر راهکارهای فناورانه و نوآورانه» با حضور مقامات و مدیران ارشد صنعت نفت و حضور بانک شهر، آغاز بکار کرد‌.

به گزارش دیوان اقتصاد، مراسم گشایش دومین رویداد پتروتک با مشارکت شرکت‌های اصلی و تابع وزارت نفت و با حضور مدیران ارشد صنعت نفت و مدیران بانک شهر برگزار شد.

بانک شهر که سابقه تعامل و همکاری با شرکت های بزرگ نفتی و پتروشیمی و همچنین شرکت های دانش بنیان این حوزه را در کارنامه خود دارد، در این نمایشگاه به معرفی ظرفیت ها، محصولات و خدمات خود به فعالان صنعت نفت می پردازد.

دومین نمایشگاه و کنفرانس «مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش‌بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت از مسیر راهکارهای فناورانه و نوآورانه» تا۳۰ آذر ماه در پژوهشگاه صنعت نفت برقرار می باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.