توسعه پروژه‌های ۸۰۰ میلیون یورویی شرکت فولاد سنگان

توسعه پروژه‌های ۸۰۰ میلیون یورویی شرکت فولاد سنگان

مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان اعلام کرد که در حال توسعه پروژه‌هایی به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون یورو است که انتظار می‌رود طی دو سال آینده بیش از ۲۰۰۰ فرصت شغلی جدید را به وجود آورد. این گام بزرگ در جهت تقویت اقتصاد و اشتغال‌زایی در منطقه تلقی می‌شود.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، در بیست و یکمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی، علی امرایی مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، از افزایش ۱۰۰ درصدی تولید در کارخانه کنسانتره سازی در سال گذشته خبر داد و گفت: این اقدام در راستای تحقق شعار سال و افزایش بهره وری شرکت بوده است.

امرایی در ادامه افزود: ما رتبه اول را در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران از لحاظ عوامل موثر بر بهره وری کسب کردیم. سرمایه گذاری هایی که برای افزایش تولید و توان رقابتی ما به افزایش اشتغال در منطقه انجام دادیم، یکی از راههای تحقق شعار سال بوده است.

به گفته او، شرکت فولاد سنگان در حال حاضر پروژه هایی به ارزش نزدیک ۸۰۰ میلیون یورو تعریف کرده است و قرار است طی دو سال آینده، بیش از ۲۰۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد کند. تولید شرکت از ۱۰ میلیون تن گندله و کنسانتره به ۱۵ میلیون تن افزایش یافته است.

به گفته او، توسعه گندله سازی شرکت از ۵ میلیون تن به ۷ و نیم میلیون تن و توسعه کنسانتره از ۵ میلیون تن به ۷ و نیم میلیون تن افزایش یافته است. همچنین، شرکت در حال ساخت بزرگترین نیروگاه بادی کشور با حمایت و سرمایه گذاری مشارکتی فولاد مبارکه است.

امرایی افزود: ما برای بهبود مصرف آب در شرکت، طرح توسعه را که شامل ساخت کارخانه ساخت گلوله های فلزی است، راه اندازی کردیم. با شرکت های دانش بنیان همکاری زیادی داشتیم و صندوق حمایت از صنایع معدنی دانش بنیان را تاسیس کردیم.

امرایی در پایان گفت: ما قطعات و تجهیزات زیادی را بومی سازی کردیم و دفترچه هایی را تهیه کردیم که در آنها قطعات و تجهیزاتی که وارد می کنیم، در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می دهیم و شرکت های داخلی که توان ساخت دارند، می توانند با ما همکاری کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.