سیزدهمین همایش سیاست‏های مالی و مالیاتی 12 اسفند برگزار می‌شود

سیزدهمین همایش سیاست‏های مالی و مالیاتی 12 اسفند برگزار می‌شود

چهارشنبه, فوریه 28, 2024 - 15:20 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

سیزدهمین همایش سیاست‏های مالی و مالیاتی ایران با حضور مسئولان، صاحبنظران، اساتید و پژوهشگران حوزه اقتصادی و مالیاتی، دوازدهم اسفندماه سال‏جاری در مرکز همایش‏های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، با توجه به اهمیت سیاستگذاری و برنامه ریزی در راستای تعالی نظام مالیاتی و با هدف آسیب شناسی و حل و فصل چالش‏های مالیاتی، سیزدهمین همایش سیاست‏های مالی و مالیاتی ایران با حضور مسئولان، صاحبنظران، اساتید، پژوهشگران و علاقمندان حوزه اقتصادی و مالیاتی برگزار می شود.

در این همایش روسای دانشکده های اقتصادی دانشگاه‏های تهران و پژوهشکده امور اقتصادی وزارت اقتصاد و همچنین مدیران شرکت‏های معتمد ارایه کننده خدمات مالیاتی مرتبط با قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان مشارکت فعال خواهند داشت.

دکتر سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی به عنوان دبیر همایش و دکتر ناطقی و دکتر قائمی اصل از دانشگاه خوارزمی به ترتیب به عنوان روسای کمیته های اجرایی و علمی سیزدهمین همایش سیاست‏های مالی و مالیاتی هستند.

در این همایش، پنج کارگروه تخصصی شامل قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان (فرصت‏ها، چالش‏ها و راهکارها)، مالیات بر عایدی سرمایه (طراحی، اجرا و آثار)، مالیات بر مجموع درآمد اشخاص (طراحی، اجرا و آثار)، شکاف مالیاتی در ایران (فرار مالیاتی و اجتناب مالیاتی) و نظام یکپارچه مالیاتی – حمایتی، ارایه مطالب و سخنرانی خواهند داشت.

گفتنی است دانشگاه‏های تهران، شهید بهشتی، صنعتی شریف، علامه طباطبایی، امام صادق (ع)، الزهرا، دانشگاه آزاد اسلامی، تربیت مدرس و پژوهشکده امور اقتصادی وزارت اقتصاد حامی علمی سیزدهمین همایش سیاست های مالی و مالیاتی ایران با محوریت دانشگاه خوارزمی مشارکت فعال دارند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.