یادداشت علی جهانی به خبر انفکاک از بانک صادرات

یادداشت علی جهانی به خبر انفکاک از بانک صادرات

یک‌شنبه, آوریل 23, 2017 - 19:15 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

سپاسگزارم از ابراز لطف و مهر همکاران گرانقدر و فهیمم، من بدون هیچ ادعایی، به دعوت بانک صادرات ایران، نه براي نام و نان، بلکه برای خدمت خالصانه حضور یافتم. خدا را از اين بابت شاکرم و خرسندم که به نمایندگی از سوی همکاران بانک مرکزی، با انگیزه انتقال تجربیات و مختصر دانشم، مدتی از نزدیک در جمع کارکنان سخت کوش و صمیمی بانک بزرگ صادرات قرار گرفتم. با آنان زیستم و در غم و شادیشان مشارکت کردم و همچون کارمندان بی هیچ تمایزی ورود و خروج داشتم.

به گزارش دیوان اقتصاد، در مدت کوتاه حضورم، تعامل با رسانه ها، مدیران میانی، کارکنان دلسوز و نیز نهادهای درون و برون سازمان و ایجاد نظم ساختاری، خوش خلقی، امانت داری، قانون گرايي و پرهیز از هزینه سازی را از الگوهای مهم رفتاریم قرار دادم.
امیدوارم اکنون که قرار بر این است که دور دور نسل جوان باشد، شاهد انسجام، رشد و شکوفایی هرچه تمام تر شبکه بانکی کشور باشیم.
هدف اینجانب: انتقال تجربیات، یاری رسانی به مدیریت و تحقق یکسری اهداف اصولی در دوران سخت و شرایط پرچالش بانکی بود که برخی اهدافم اگرچه اندک، محقق شد ولی مهمترین آن ها مجالی برای پیاده سازی نیافت و توفیق آن از من صلب شد.
برای شبکه بانکی که نقشی انکار ناپذیر در اقتصاد و رشد کشور دارد، از خدای متعال پویایی بیشتر و توجه به اصول بانکی را صمیمانه آرزومندم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.