افتتاح شعبه شمال غرب شرکت اعتماد وثوق در البرز 

افتتاح شعبه شمال غرب شرکت اعتماد وثوق در البرز 

شعبه جدید شرکت اعتماد وثوق گستر با حضور مدیرعامل، جمعی از مدیران ارشد، نمایندگان سازمان امور مالیاتی و اداره صمت استان البرز، در راستای توسعه خدمت‌رسانی به‌موقع به پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی در راستای ارائه خدمات مالیاتی افتتاح شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، سرپیری مدیرعامل این شرکت، در آیین افتتاح شعبه شمال غرب بیان کرد: شروع خدمت رسانی به‌صورت شعبه‌ای در حوزه ارائه خدمات مالیاتی برای نخستین‌بار است که در کشور آغاز شده و سعی داریم در مسیر ارائه خدمات به جامعه اصناف و تولیدکنندگان گام برداریم.

علی گلزاری عضو هیات مدیره هلدینگ بهسازان فردا در بخش سخنرانی خود با اشاره به اهداف تاسیس شرکت وثوق؛ مشارکت بانک ملت و هلدینگ فناوری اطلاعات آن را در پروژه‌های بزرگ ملی یادآوری کرد.

همچنین محمد مهدی تقی پور مدیرعامل به‌پرداخت ملت با بیان اینکه بانک ملت یکی از خوشنام ترین و به روزترین بانک‌های کشور در حوزه فناوری اطلاعات کشور است عنوان کرد: ایجاد اکوسیستم‌های مختلف در پیرامون این بانک، یکی از دلایل موفقیت این مجموعه بزرگ است و اکوسیستم فناوری اطلاعات بانک ملت با راهبری هلدینگ فناوری بهسازان فردا توانسته خوشنامی خود را در این حوزه با اضافه شدن شرکت اعتماد وثوق گستر تکمیل‌تر از پیش کند. در واقع سه شرکت وثوق، به‌پرداخت ملت و یاس ارغوانی با فعالیت در حوزه مالی می‌توانند لیدری بازار را عهده‌دار باشند.

بهاره سادات صادقی عضو هیات مدیره وثوق و به نمایندگی از بانک ملت همراهی و حمایت کامل با اصناف را، در راستای اجرای قانون اعلام کرد.

در ادامه مراسم نمایندگان سازمان امور مالیاتی کشور، اداره صمت استان البرز، از دیگر سخنرانان این برنامه بودند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.