تفویض اختیار ویژه به مدیران برتر بانک مسکن

سید عباس حسینی خبر داد:

تفویض اختیار ویژه به مدیران برتر بانک مسکن

سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در آیین اختتامیه نخستین همایش مدیران ارشد در سال ۱۴۰۳ که با رویکرد هوش بانکی برگزار شد، گفت: در دوره بعدی ارزیابی عملکرد به سه مدیر شعب که رتبه طلایی ارزیابی را به دست آورند، تفویض اختیار ویژه خواهد شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، مدیرعامل بانک مسکن در اختتامیه این همایش و پس از اهدای جوایز به مدیران برتر این بانک در ارزیابی عملکرد سال ١۴٠٢ گفت: امیدواریم برگزاری این همایش و نیز کارگروه‌های تخصصی و هم‌اندیشی آن در نهایت منجر به ارتقای عملکرد بانک مسکن در سال پیش رو و منشأ خدمت‌رسانی بهتر به مردم شود.

مدیرعامل بانک مسکن به مباحث ارزشمند و کاربردی مطرح شده در کارگروه‌های تخصصی و جلسات هم‌اندیشی اشاره کرد و گفت: مایه مباهات است که همکاران ما این میزان دغدغه کار و خدمت‌رسانی به مردم را دارند و برای اصلاح رویه‌های جاری تا کسب جایگاه شایسته بانک مسکن در نظام بانکی تلاش می‌کنند.

حسینی گفت: از دوره بعدی ارزیابی عملکرد برای اولین بار در تاریخ بانک، به پاس قدردانی از تلاش مدیران برتر، شخصا به سه مدیرشعب استان با عملکرد طلایی، اختیاراتی را در ابعاد جایگاه مدیرعامل تفویض خواهم کرد تا در استان خود اختیار عمل کامل داشته باشد و این پاداش زحمات همکارانی است که برای تحقق اهداف عالی بانک از تمام ظرفیت‌ها بهره می‌گیرند.

وی با اشاره به لزوم اجرای مصوبات جلسات هم‌اندیشی گفت: بر رعایت قوانین و مقررات در تصمیم‌گیری‌ها تاکید ‌داریم؛ چرا که قانونمداری از الزامات فعالیت بانک مسکن و فرهنگ جاری در آن است.

مدیرعامل بانک مسکن با اظهار خشنودی از حضور خانواده مدیران حائز رتبه‌های برتر در این مراسم گفت: هرآنچه بانک مسکن تاکنون حاصل کرده است؛ با پشتیبانی و همراهی خانواده همکاران به ویژه همسران فداکار آنان بوده که با ایجاد کانون گرم و آرام در خانه، زمینه تمرکز هر چه بهتر بر انجام وظایف را فراهم کردند.

حسینی در ادامه بر اشاعه فرهنگ قدردانی در بانک مسکن به اشکال مختلف تاکید کرد و این گونه اقدامات را ارزشمند خواند.

وی گفت: به دلیل محدودیت‌ در منابع و با توجه به ماموریت‌های بانک، سالی پرتلاش را پیش رو داریم و عملکرد ما باید به گونه‌ای باشد که بانک علاوه بر تحقق اهداف، برای پیشبرد هر چه بهتر نهضت ملی مسکن افتخارآفرینی کند.

وی برای همکاران بانک مسکن سالی پربرکت ، پر از اتفاقات ارزشمند و عملکردهای طلایی آرزو کرد.

در این آیین، یونس احمدی مدیر شعب زنجان، حمیدرضا همت‌آبادی مدیرشعب خراسان شمالی و محسن بابایی مدیرشعب قم به عنوان مدیران طلایی بانک مسکن در سال ١۴٠٢ مورد تجلیل قرار گرفتند.

همایش سراسری مدیران ارشد بانک مسکن در سال ١۴٠٣ با رویکرد هوش بانکی حاوی کارگروه‌های تخصصی و هم‌اندیشی و نشست جمع‌بندی، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نهم و دهم خردادماه در مشهد مقدس برگزار شد و با اهدای جوایز به مدیران برتر به کار خود خاتمه داد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.