پیام مدیرعامل بانک آینده به‌مناسبت ۱۴ و ۱۵ خردادماه

پیام مدیرعامل بانک آینده به‌مناسبت ۱۴ و ۱۵ خردادماه

اسکندری، مدیرعامل بانک آینده؛ با ارسال پیامی سال‌روز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و شهادت یاران ایشان در قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به ملت شریف ایران و مجموعه بانک آینده تسلیت گفت.

به گزارش دیوان اقتصاد، در متن این پیام آمده است:

این انقلاب در هیچ کجای جهان بی نام «او» شناخته‌شده نیست

همکاران گرامی؛
«خرداد»، زمانی برای یادآوری دو مفهومِ «قیام» و «اندوه» است؛ قیامِ سرنوشت‌ساز ۱۵ خرداد که نقطه‌عطف، مبدأ و آغازگر انقلاب اسلامی است و اندوهِ از دست دادن رهبری بی‌نظیر و بلنداندیش که رهنمودهای داهیانه‌اش به‌حق، الهام‌بخش تمامی آزادگان راستین و حق‌طلبان سراسر جهان است.
بدون‌شک قیام تاریخی و ضد استبدادی ۱۵ خرداد که با پیروی از بیانات امام خمینی(ره) شکل گرفت، سرآغاز راهی شد که در ادامه آن با تأسی از فرهنگ عاشورای حسینی، ارزش‌هایی هم‌چون ایثار و شهادت در کالبد جامعه ایران اسلامی، جانی دوباره گرفت.
انقلاب اسلامی‌ ایران به رهبری بی‌نظیر امام خمینی(ره)، یک انقلاب واقعی و تمام‌عیار به‌شمار می‌رود. در واکاوی شخصیتی حضرت امام(ره) ویژگی‌های تدبر، شجاعت، تفکر، آگاهی به زمان و مسائل جهانی به‌عینه تجلی یافته و ایشان با بهره‌مندی از شیوه‌های نوین و بدیع، بزرگ‌ترین انقلاب معاصر را هدایت کردند.
اگرچه کوچ آن پیر فرزانه، داغی بس عظیم بر تارک انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران باقی نهاد، اما خداوند متعال را شاکر هستیم که این حرکت سترگ، هم‌چنان با اقتداری بیش از گذشته در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی به موفقیت‌ها و نوآوری‌های بی‌بدیلی دست می‌یابد.
بر خود لازم می‌دانم؛ سال‌روز بزرگداشت رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به ملت شریف ایران و به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران مجموعه بانک آینده تسلیت عرض نموده و امیدوارم با پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، در جهت اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز، بیش از پیش کوشا باشیم.

بهمن اسکندری




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.