ساختمان مرکزی صندوق کار آفرینی امید به‌نام شهید جمهور رییسی نام‌گذاری شد

ساختمان مرکزی صندوق کار آفرینی امید به‌نام شهید جمهور رییسی نام‌گذاری شد

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید با گرامیداشت مقام شامخ شهدای خدمت از نام گذاری ساختمان مرکزی صندوق کار آفرینی امید به نام شهید جمهور آیت الله رییسی خبر داد و گفت: اخلاص در عمل، پرکاری، ولایتمداری، روح سرشار از محبت و دلدادگی اهل بیت(ع) و عشق به مردم از ویژگی های بارز آیت الله رییسی بود.

به گزارش دیوان اقتصاد، هادی آقابابایی با اشاره به اینکه آیت الله رییسی امید دل های خستگان و محرومان بود و در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نبود تاکید کرد : همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند ما به عنوان خادمین مردم باید با قدرت و تمامی توان به خدمت رسانی به مردم عزیز ایران ادامه دهیم.

آقابابایی افزود: تفکر دینی و اعتقادی، تلاش های خالصانه وخستگی ناپذیر آیت الله رییسی همراه با دوراندیشی برای حل مشکلات کشور مثال زدنی است و ایشان عاشقانه و با تمام وجود برای خدمت به مردم و تامین رفاه و آسایش آنان تلاش می کرد و سرانجام جان عزیز خویش را در مسیر ساخت و آبادانی ایران اسلامی تقدیم و ردای شهادت به تن کرد.

در این مراسم که باحضور مدیران و کارکنان صندوق کارآفرینی امید، از نام جدید ساختمان مرکزی صندوق کارآفرینی امید پرده برداری شد و ساختمان مرکزی این صندوق به نام " شهید جمهورآیت الله رییسی" مزین گردید.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.