برپایی موکب بانک سینا در سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره)

برپایی موکب بانک سینا در سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره)

همزمان با سی‌وپنجمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، بانک سینا با برپایی موکب خدمت‌رسانی، از زائران و عاشقان آن امام همام پذیرایی کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، بانک سینا در راستای خدمت‌رسانی به زائرین و رفاه حال آنان و نیز در پی عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، موکب پذیرایی از زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) را برپا کرد.

علی ابدالی، سرپرست بانک سینا نیز با حضور در موکب این بانک، ضمن بازدید از جریان و روند پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران، فرا رسیدن سی‌و پنجمین سالگرد ارتحال جانسوز امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.

وی، با اشاره به نقش اثرگذار امام خمینی(ره) در حرکت ایران اسلامی به سوی احیای اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله و سلم) و دادخواهی مسلمانان به ویژه محرومان و مستضعفان علیه ظالمان و مستکبران جهان، چهاردهم و پانزدهم خرداد را فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های اخلاقی و پرداختن به عظمت شخصیت ممتاز و برجسته امام خمینی(ره) دانست.

ابدالی خاطرنشان کرد: به لطف الهی، پرچم این انقلاب در ادامه حرکت در مسیر تعالی در دست رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) قرار گرفته است و رهبری معظم، راه امام راحل را ادامه می‌دهند.

گفتنی است در موکب بانک سینا ضمن پذیرایی از سوگواران و عاشقان امام خمینی(ره)، بسته‌های فرهنگی نیز توزیع شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.