ساعت کار شعب و واحدهای ستادی بانک شهر

ساعت کار شعب و واحدهای ستادی بانک شهر

ساعت کار شعب و واحدهای ستادی بانک شهر در راستای مدیریت بهینه مصرف انرژی از امروز ۱۶خردادماه تا نیمه شهریورماه تغییر یافت.

به گزارش دیوان اقتصاد، حسب مصوبه هیأت وزیران و اعلام کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات و بانک ها با توجه به ضرورت صرفه جویی و مدیریت بهینه مصرف انرژی، ساعت کار جدید ستـاد مرکزی، ستـاد مناطق و تمامی شعب و باجه های بانک شهر از تاریخ ۱۶‏/۰۳‏/۱۴۰۳ تا تاریخ ۱۵‏‏‏/۰۶‏‏‏/۱۴۰۳به شـرح زیر اعلام می گردد.

شعب بانک شهر در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:٣٠ تا ۱۳:۰۰ و در روز پنج شنبه از ساعت ۶:٣٠ تا ۱۲:۰۰ به مشتریان خدمات ارائه خواهند کرد. 

واحدهای ستادی بانک نیز در روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت ۶:۱۵ تا ۱۴:۴۵ و در روز چهارشنبه از ساعت ۶:۱۵ تا ۱۳:۳۰ فعالیت خواهند داشت.

همچنین ساعت کاری شعبی که محل فعالیت آنها در سازمان های تابعه شهرداری ها می باشد ( نظیر شعب فعال در آرامستان های کشور و…)، مطابق با ساعت کار سازمان های مذکور می باشد.

سامانه های غیرحضوری بانک شهر مانند: اینترنت بانک، همراه شهر پلاس، پیشخوان های شهرنت و سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک با شماره تلفن‌: ۸۶۵۵ به صورت تمام وقت ساعته آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به شهروندان هستند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.