احیاء و همگرایی مثلث امن گردشگری در جزیره کیش

احیاء و همگرایی مثلث امن گردشگری در جزیره کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با پیشنهاد خوب جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری می‌توانیم از ظرفیت‌های کرمان_ کیش _شیراز با محوریت امنیت، همدلی و توسعه استفاده کنیم و مثلث گردشگری را مجدد احیا کنیم.

به گزارش دیوان اقتصاد، رحیم سرهنگی در جلسه ای که در روز دوشنبه ۱۴ خرداد با اعضاء هیئت مدیره جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برگزار شد نقش مهم دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در جذب و توسعه گردشگران به کیش را در مبدا مهم و بر تعامل هر چه بیشتر این حوزه با سازمان و بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: دفاتر و آژانس های مسافرتی تمام تلاش خود را در راستای جذب گردشگران و لزوم ساماندهی و نقش خود در زنجیره ارزش گردشگری با تمام توان ایفا کنند.

سرهنگی نقش بخش خصوصی و هم افزایی بین جوامع را به عنوان یک کنسرسیوم تخصصی مهم برشمرد و افزود: با تحقق این مهم وابستگی به تصمیمات مدیران ارشد سازمان در حوزه های مختلف مدیریتی کاهش می یابد و به استقلال این بخش در برگزاری رویدادها کمک خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از احیاء مجدد مثلث گردشگری با محوریت امنیت، همدلی و توسعه سه منطقه گردشگری کرمان – کیش – شیراز استقبال کرد و گفت: صنعت گردشگری در کیش از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و تجمیع فعالیت مشترک مثلث گردشگری سبب خواهد شد تا در راستای توسعه گردشگری گام های موثری برداشته شود.

وی بر اجرای طرح گردشگری زمینی توسط جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری که می تواند گردشگران بسیاری را برای فصل گرم تابستان به کیش ترغیب کند تاکید کرد.

سرهنگی در پایان به فروش خدمات گردشگری مطابق آیین نامه مصوب اشاره و عنوان نمود: با نظارت مشترک سازمان منطقه آزاد کیش و جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، سامانه ها و مجریان امور گردشگری باید نسبت به رفع موانع و مشکلات این حوزه اقدام نمایند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.