امضاء تفاهمنامه همکاری بانک سرمایه و هلدینگ پتروفرهنگ

امضاء تفاهمنامه همکاری بانک سرمایه و هلدینگ پتروفرهنگ

بانک سرمایه و هلدینگ پتروفرهنگ، از مجموعه های وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان، در راستای هم افزایی و توسعه تعاملات در صندوق، امروز تفاهم نامه همکاریهای دوجانبه امضا کردند.

به گزارش دیوان اقتصاد، در مراسم امضا و تبادل تفاهم‌نامه همکاری بین بانک سرمایه و هلدینگ پتروفرهنگ، محسن احمدی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، فرج اله قدمی، مدیرعامل بانک سرمایه، جواد زارع پور، مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ و اعضای شورای معاونان صندوق ذخیره فرهنگیان حضور داشتند.

این تفاهم‌نامه با رویکرد هم افزایی عملکردی بخش‌های مختلف صندوق ذخیره و گردش مالی درون سازمانی میان بخش‌های مذکور به امضا رسید و چشم‌انداز آن بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین در جهت خدمات‌رسانی درون‌سازمانی است.

قدمی، مدیرعامل بانک سرمایه، در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه بیان داشت: درآمدهای حاصل از این فعالیت‌ها پیش از این به شرکت‌های خارج از مجموعه انتقال می‌یافت اما از این پس بخشی از کارمزدهای انتقال و نگهداری فعالیت‌های پتروفرهنگ از طریق صرافی و بانک سرمایه انتقال می‌یابد.

مدیرعامل بانک سرمایه افزود: این روند موجب افزایش کارمزدها خواهد بود و درآمدزایی خوبی به ویژه برای صرافی بانک خواهد داشت و امیدوارم با اختصاص هرچه بیشتر میزان ارز تعاملات بیشتر و گام های مهم‌تری برای احیای بانک برداریم.

زارع‌پور، مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ، نیز درباره ابعاد مختلف این تفاهم‌نامه اظهار داشت: با امضای این تفاهم‌نامه تعاملات برد-برد را با بانک سرمایه آغاز کردیم و این روند به مرور زمان رو به توسعه و بهبودی می‌رود.

وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه بخشی از منابع مالی و نقدینگی پتروفرهنگ به بانک سرمایه منتقل می‌شود، از سوی دیگر بانک سرمایه نیز در حوزه تسهیلات و کمک‌های ارزی همچنین پیشبرد پروژه‌های هلدینگ همراهی لازم را خواهد داشت.

زارع پور با اشاره به اینکه این روند قبلا هم وجود داشته و اکنون با امضای تفاهم نامه تقویت شده است، گفت: صدور و قبول ضمانت نامه حواله های ارزی و نظایر آن در صورت توافق طرفین با نرخ کارمزد مربوطه حسب مورد توسط بانک قائل ارائه است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.