احداث مجتمع آموزشی کیمیای دانش ۳۲ سیرجان از هفته آینده

احداث مجتمع آموزشی کیمیای دانش ۳۲ سیرجان از هفته آینده

مجتمع آموزشی کیمیای دانش ۳۲ شهرستان سیرجان در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی گروه مالی گردشگری توسط بنیاد یاس فاطمه النبی(س) احدث می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، فائض فرخی، مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی (س)، با اشاره به مراحل ابتدایی آغاز این پروژه گفت: پروژه احداث مجتمع آموزشی کیمیای دانش ۳۲ شهرستان سیرجان که در یکی از مناطق محروم و کم برخوردار حاشیه این شهر قرار دارد، از هفته آینده به طور رسمی آغاز خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که در این منطقه امکانات آموزشی خوبی وجود ندارد، تاکید کرد: گروه مالی گردشگری بنا به انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود و تدبیر مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، کارهای لازم برای احداث این مجتمع آموزشی را انجام داده است.

فرخی با اشاره به ویژگی‌های این مجتمع آموزشی گفت: بنیاد معمولا در ساخت مراکز آموزشی از تیپ سازه‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استفاده می‌کند. اما در این پروژه برای اولین بار در مجموعه فعالیت‌های بنیاد یاس فاطمه النبی (س)، با هماهنگی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اقدام به طراحی یک باب مجتمع آموزشی کردیم.

وی ادامه داد: بنیاد در این مجتمع آموزشی اقدام به احداث یک باب سالن آمفی‌تئاتر با قابلیت سالن سینما کرده که اقشار مختلف مردم می‌توانند از آن استفاده کنند. یک ساختمان اداری نیز به صورت مجزا در این مجتمع آموزشی ساخته خواهد شد.

فرخی درباره کاربری آموزشی این مجتمع تصوریح کرد: این مجتمع آموزشی برای سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم طراحی شده و عملا در این مجتمع سه باب مدرسه ساخته خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد یاس فاطمه النبی ادامه داد: این مجتمع به مساحت ۵هزار مترمربع در زمینی به مساحت ۸هزار مترمربع احداث خواهد شد و پیش‌بینی می‌کنیم بیش از ۷۰ میلیارد تومان در شرایط فعلی هزینه احداث است.

وی تصریح کرد: هزینه ساخت این مجتمع از محل مسئولیت‌های اجتماعی هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان و شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان اقدام خواهد شد و تلاش می‌کنیم که این پروژه در مدت زمان ۸ ماه به بهره‌برداری برسد. همچنین در تلاش هستیم بتوانیم مدرسه دوره ابتدایی را تا اول مهر به بهره‌برداری برسانیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.