جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قر‌ض‌الحسنه بانک گردشگری

جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قر‌ض‌الحسنه بانک گردشگری

حداقل موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه برای شرکت در جشنواره قرعه‌کشی بانک گردشگری مبلغ دو میلیون ریال و مهلت شرکت در قرعه‌کشی تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳ است.

به گزارش دیوان اقتصاد، بانک گردشگری در راستای اهداف و سیاست‌های کلان خود مبنی بر اشاعه و ترویج سنت نیکو و پسندیده قرض‌الحسنه و ایجاد بستر و زمینه‌ای مساعد برای مشارکت عموم هموطنان در این امر خیر و معنوی، نسبت به برگزاری جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی در این بانک اقدام کرده است.

بر اساس این گزارش، حداقل موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه برای شرکت در جشنواره قرعه‌کشی بانک گردشگری مبلغ دو میلیون ریال و مهلت شرکت در قرعه‌کشی تا پایان شهریور ۱۴۰۳ است. همچنین هر دو میلیون ریال موجودی روزانه در سپرده‌های قرض‌الحسنه برابر یک امتیاز است.

همچنین، دوره محاسبه امتیازات برای شرکت در قرعه کشی و اعطای جوایز از ۱۲ مهر ۱۴۰۲ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ است.

جوایز در نظر گرفته شده برای قرعه‌کشی شامل انواع سکه بهار آزادی، شمش طلا، کمک هزینه سفرهای زیارتی و سیاحتی، کارت هدیه و هزاران جوایز دیگر است.

گفتنی است، امکان افتتاح حساب هم به صورت حضوری از طریق شعب بانک و هم به صورت غیرحضوری توسط اپلیکیشن TOBANK و بدون هزینه صدور و ارسال کارت درب منزل برای مشتری فراهم شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.