پذیرش چکنو به‌عنوان وثیقه دریافت تسهیلات خرد 

پذیرش چکنو به‌عنوان وثیقه دریافت تسهیلات خرد 

«چکنو» بانک صادرات ایران (نخستین چک امن دیجیتال) به عنوان وثیقه تسهیلات خرد پذیرفته می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، بانک صادرات ایران با هدف تسهیل کار مردم در ارائه تسهیلات، الکترونیکی شدن خدمات بانکی، توسعه استفاده از چک امن دیجیتال و ارتقای امنیت و سرعت در مبادلات پولی و بانکی، امکان پذیرش چکنو به عنوان وثیقه دریافت تسهیلات خرد تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان را فراهم کرد.

متقاضی یا یکی از ضامنین تسهیلات خرد، می‌توانند برای وثیقه‌گذاری و تکمیل پرونده خود، به جای چک کاغذی از چکنو استفاده کنند.

همزمان با استقبال مشتریان و فعالان اقتصادی از نخستین چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران، تعداد چکنوهای صادره توسط مشتریان بانک صادرات ایران به چهار میلیون و ۴۰۰ هزار برگ با گردش مالی بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.

چکنو بانک صادرات ایران در دی ماه ۱۴۰۱ به عنوان نخستین چک امن دیجیتال نظام بانکی کشور راه‌اندازی و مورد استقبال مشتریان بانک قرار گرفته است. چکنو به عنوان یکی از پیشروترین ابزار نقل و انتقال الکترونیکی پول با ویژگی‌های منحصر به فرد توسط بانک صادرات ایران در دسترس مشتریان و فعالان اقتصادی کشور قرار گرفته و بدون محدودیت در زمان و مکان و سقف ابزارهای متداول جابجایی پول، از بستر امن بانکداری دیجیتال بانک صادرات ایران برخوردار است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.