نقش منحصر به‌فرد بانک مسکن در رونق بخشی به اقتصاد

نقش منحصر به‌فرد بانک مسکن در رونق بخشی به اقتصاد

سید عباس حسینی، مدیر عامل بانک مسکن در دیدار سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان با اشاره به اختصاص ۱۰۰همت به افزایش سرمایه این بانک، از اراده همه جانبه برای پیشبرد نهضت ملی مسکن و جهش تولید مسکن در کشور خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد، سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در دیدار سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن به عنوان دغدغه جامعه و اصلی‌ترین شعار دولت مردمی گفت: با تمام ظرفیت می‌کوشیم تا اهداف مورد نظر در اجرای این طرح محقق شود. از این رو همه تلاش‌مان را برای افزایش منابع بانک به کار گرفته و با جدیت، اختصاص ۱۰۰ همت افزایش سرمایه بانک را که مجوزهای آن صادر شده است، پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به عزم و اراده همه جانبه همکاران بانک مسکن در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن ابراز امیدواری کرد افزایش سرمایه، فرصتی بزرگ برای جهش تولید مسکن در کشور و تحقق کامل طرح نهضت ملی مسکن را فراهم آورد.

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان نیز در دیدار با دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با بیان این مطلب گفت:« بانک مسکن نقش بسزایی در اقتصاد و رونق بخش مسکن دارد».

وی با اشاره به این که خانواده‌های بسیاری از طریق طرح نهضت ملی مسکن صاحب خانه شده‌اند، بر لزوم حمایت همه جانبه از بانک مسکن در اجرای این طرح در استان اصفهان تاکید کرد.

گفتنی است از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون بانک مسکن در استان اصفهان قرارداد تامین مالی ساخت ۲۳ هزار و ۵۹۷ واحد مسکونی را با سازندگان منعقد کرده و تاکنون بیش از ۶۸همت تسهیلات سهم‌الشرکه پرداخت کرده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.