تلاش مضاعف برای افزایش سهم بازار بانک سینا

تلاش مضاعف برای افزایش سهم بازار بانک سینا

مدیرعامل بانک سینا مهمترین برنامه‌ها و فعالیت‌های این بانک را تشریح کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا در جلسه بررسی و پایش عملکرد مناطق «جنوب شرق کشور»، «فارس و کهگیلویه ‌و بویراحمد» و «هرمزگان و بوشهر» اظهار داشت: ارائه خدمات سریع و باکیفیت متناسب با نیازهای مشتریان مهم‌ترین اصل مشتری‌مداری در نظام بانکی است.

وی با تأکید بر لزوم تلاش مضاعف برای افزایش سهم بازار بانک سینا گفت: جذب منابع ارزان‌قیمت جدید علاوه بر اینکه توان تسهیلات‌دهی بانک را افزایش می‌دهد، موجب کاهش بهای تمام‌شده پول نیز شده و به افزایش سودآوری بانک کمک می‌کند.

ابدالی توجه بیشتر به موضوع تعهدات از جمله صدور ضمانت‌نامه‌ها که موجب افزایش درآمدهای غیرمشاع می‌شود را نیز خواستار شد و تصریح کرد: در این حوزه نیز مانند حوزه تسهیلات، رعایت بهداشت اعتباری دارای اهمیت فراوانی است تا تعهدات نکول نشود.

وی با تأکید بر رعایت بخشنامه‌ها و ضوابط بانک مرکزی گفت: افزایش سهم بازار و دستیابی به جایگاهی بهتر که مطلوب همه ذینفعان بانک است، در سایه همدلی، انسجام و همراهی کلیه کارکنان محقق خواهد شد و ما برای تحقق این مهم، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است مدیران مناطق حاضر در این نشست نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد منطقه متبوع، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت تحقق اهداف بانک ارائه کردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.